چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۸/۰۱

صادقي، مديرمنطقه يک شهرداري قزوين خبرداد:

بررسي79فقره پرونده در واحد اجراي احکام در نيمه نخست سال جاري

79.پرونده در شش ماهه ابتداي سالجاري در واحد اجراي احکام منطقه يک شهرداري قزوين بررسي شده است.


به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين، فرامرزصادقي اظهار کرد: در نيمه نخست سالجاري79فقره پرونده به واحد اجراي احکام ارجاع شده است که از اين تعداد براي25 فقره پرونده راي جريمه صادر شده که15مورد به نتيجه رسيده است وتعداد10مورد در دست اقدام مي باشد.
مدير منطقه يک شهرداري قزوين بيان کرد:از79فقره پرونده اي که درسالجاري به اجراي احکام ارجاع شده است براي54پرونده راي تخريب صادر شده است که تخريب46ملک که بخشي از آن مربوط به سال گذشته مي باشد اجرايي شده است ومابقي در دست اقدام مي باشد.
وي اضافه کرد: در اين مدت 8باب اماکن صنفي به دليل عدم پرداخت ديون معوقه ورعايت قوانين شهرداري پلمپ شده اند که از اين تعداد سه مورد به شهرداري مراجعه ونسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کرده اند ومابقي در دست اقدام مي باشد.
مدير منطقه يک شهرداري قزوين ادامه داد:درهمين مدت 3فقره پرونده در خصوص کميسيون بند20ماده55(مشاغل مزاحم)تشکيل نشده است.
سيد ذبيح ا... چگيني مسئول واحد اجراي احکام منطقه يک شهرداري قزوين نيز با اشاره به رقم وصول شده توسط اجراي احکام اظهار کرد: در نيمه نخست سالجاري بالغ بر8ميليارد و900ميليون ريال جريمه توسط اين واحد وصول شده است.
وي افزود:اين جرايم شامل ديون معوقه، تخلفات ساختماني، راي کميسيون ماده صد و... مي باشد.
چگيني با تاکيد بر اينکه بسياري از شهروندان نسبت به قوانين شهرداري آگاهي دارند امانسبت به رعايت آن اقدام نمي کنند يادآور شد:عدم رعايت قوانين شهرداري باعث صدور راي جريمه وتخريب ملک خواهد شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط