سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۷/۲۳

گنجي، رئيس هيات دوچرخه سواري استان قزوين خبر داد؛

انعکاس خبر برگزاري نخستين مسابقات بين‌المللي تريال در سايت‌هاي خبري

خبر برگزاري نخستين مسابقات بين‌المللي تريال در قاره آسيا در سراي سعدالسلطنه به مناسبت روز قزوين و به ميزباني هيات دوچرخه‌سواري قزوين و شهرداري قزوين در سايت‌هاي خبري خارجي و داخلي انعکاس خوبي داشت.

رئيس هيات دوچرخه سواري استان قزوين و مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: خبر برگزاري نخستين مسابقات بين‌المللي تريال در قاره آسيا در سراي سعدالسلطنه به مناسبت روز قزوين و به ميزباني هيات دوچرخه‌سواري قزوين و شهرداري قزوين در سايت‌هاي خبري خارجي و داخلي انعکاس خوبي داشت.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ ناصر گنجي افزود: خبر برگزاري نخستين مسابقات بين‌المللي تريال در قاره آسيا در سراي  سعدالسلطنه به ميزباني هيات دوچرخه‌سواري قزوين و شهرداري قزوين در سايت‌هاي خبري خارج از کشور از جمله وبسايت کنفدراسيون دوچرخه سواري آسيا، وبسايت انگليسي فدراسيون دوچرخه سواري ايران، معتبرترين وبسايت تريال در دنيا، وبسايت‌هاي متعدد در دنيا به زبان‌هاي مختلف، فيسبوک و وبسايت يوتيوب و ساير وبسايت‌هاي تصويري انعکاس خوبي داشت.

وي بيان کرد: خبر برگزاري نخستين مسابقات بين‌المللي تريال در قاره آسيا در سراي سعدالسلطنه به ميزباني هيات دوچرخه‌سواري قزوين و شهرداري قزوين تنها محدود به فضاي رسانه‌هاي داخلي کشور ‌نبود بلکه رسانه‌هاي خارجي نيز برگزاري اين مسابقات را دنبال مي‌کردند.

گفتني است؛ نخستين مسابقات بين‌المللي تريال به عنوان يکي از برنامه‌هاي شاخص گراميداشت روز قزوين در سراي سعدالسلطنه شهر قزوين در روزهاي 15،16و17شهريور 92 با حضور 6 کشور اروپايي برگزار شد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط