پنجشنبه ۱۳۹۲/۰۷/۰۴

صبح امروز برگزار شد؛

نشست صميمي اعضا شوراي شهر و شهردار با فرمانده سپاه قزوين

نشست صميمي اعضا شوراي اسلامي شهر و شهردار و مديران مناطق سه گانه شهرداري با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين و جمعي از فرماندهان ارشد سپاه برگزار شد.

 


نشست صميمي رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين، شهردار و مديران مناطق سه گانه شهرداري با سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه استان قزوين در سالن جلسات شهيد حسن پور سپاه قزوين برگزارشد.
حسيني، نماينده مجلس:
اعضاي شوراي شهر با همدلي کار کنند
حجت الاسلام سيد مرتضي حسيني، نماينده مجلس شوراي اسلامي در سخنان کوتاهي با تبريک در خصوص اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين و انتخاب رئيس شوراي شهر و شهردار گفت: اعضاي شوراي شهر و شهردار با همدلي و همفکري کليه کارها را پيش ببرند.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين:
سپاه وبسيج آماده ارايه خدمات بدون منت است
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين نيز گفت: سپاه و بسيج آماده ارايه خدمات بدون منت به مردم است چرا که اين کار راس مبارزه با امريکاست و اين رسالت ماست نه ماموريت.
سالار آبنوش شوراي شهر را نقطه تراکم اراده مديريت خدمت به مردم دانست و گفت: نگاه مردم به شوراي شهر جدي تر شده است.
وي با تاکيد بر اينکه سپاه و بسيج آماده هرگونه کمک به شوراي اسلامي شهر و شهرداري بدون چشمداشتي است، افزود: شهر گلستان انسان هاي پاک است و شما باغبان آن هستيد و بايد علف هاي هرز را کند و خدمت نبايد در خدمت آفت باشد و برخي آفت ها هم شامل همه مردم مي شود بنابراين خدمت باد به مردم پاک ارايه شود.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين با اعلام اينکه ما به دنبال رضايت مردم هستيم گفت: به فرموده مقام معظم رهبري مشکلات اقتصادي و معيشتي مردم با تدبير حل مي شود ولي فرهنگ دغدغه اصلي من است چون دشمن فرهنگ مردم را هدف قرار داده است بايد اولويت کارها فرهنگي باشد.
آبنوش با اظهار تاسف از اينکه خدا نگذرد از کساني که مارا با اسامي اصلاح طلب و اصولگرا و ...به دسته هاي مختلفي تبديل کردند، گفت: همه بايد خالصانه زير چتر ولايت به دنبال خدمت به مردم باشيم.
 
سبحاني فر، از فرماندهان سپاه استان نيز در اين نشست صميمي گفت: هر قدر شوراي شهر منسجم تر باشد کارآيي آن مضاعف خواهد شد.
وي با اظهار اينکه انتخاب رئيس شوراي شهر و شهردار قزوين نشانه تدبير اعضاي شوراي شهر همراه با حکمت و مصلحت در سايه از خود گذشتگي بود، افزود: انتظارات عموم شهروندان از اين شورا با توجه به حضور جمعي از ايثارگران و افراد با تخصص در کنار تجربه اعضاي قبلي افزايش يافته است بنابراين مردم خواستار ارتقاي شاخص هاي مديريت شهري به لحاظ علمي هستند.
وي با اشاره به ماموريت سپاه در حفظ نظام و دستاورهاي آن گفت:شوراي شهر نيز يکي از دستاوردهاي نظام است و با توجه به برآوردهاي خوب سپاه در حوزه تهديدها، آسيب ها و فرصت ها مي توانيم در کميسون هاي شوراي شهر به عنوان مشاورين امين حاضر شويم.
اين فرمانده سپاه استان با اظهار اينکه سپاه مي تواند از بدنه و درون سيستم شهرداري اطلاعات را در اختيارتان قرار دهد ، افزود: اين ميتواند زمينه همکاري و تعامل بيشتر را فرهم کند.
سبحاني فر با بيان اينکه اقدامات خوبي براي ترويج فرهنگ شهادت و تيبين زنگي شهدا صورت گرفته است، افزود: البته با تلاش همگاني مي توان عقب ماندگي هاي احتمالي را جبران کرد.
عباس کاظمي ، فرمانده سپاه شهرستان قزوين نيز گفت: انتخابات اخير رياست جمهوري و شوراي شهر عرصه تمام نماي ظرفيت انقلاب اسلامي بود و به برکت خون شهدا و رهنمودهاي امام و مقام معظم رهبري و عدم سازش دستاورهاي بزرگي خواهد داشت.
وي با اظهار اينکه ترکيب جديد شوراي شهر و انتخاب رئيس شوراي شهر و شهردار داراي پيام هاي ويژه به متن جامعه است، گفت: هماهنگي ها و همدلي اعضاي شوراي شهر داراي ثمرات زيادي است و با همکاري ادمه دار مي تواند اتفاقات جديدي در شهر بيفتد.
کاظمي با اعلام اينکه شهرداري سنگر مقدم خدمت به مردم است ، افزود: اگر در اين حوزه ها کارهاي مهم و زير بنايي صورت بگيرد حرفهاي مهمي براي گفتن داريم.
فرمانده سپاه شهرستان قزوين با اشاره به تغيير رويکرد جدي شوراي سوم و شهرداري و استمرار آن در شوراي شهر چهارم گفت: اميدواريم تعامل پيوسته بسيج و سپاه با مجموعه شهرداري در حوزه هاي مختلف بيشتر شود تا زمينه خدمت گزاري به مردم افزايش يابد.
حجت الاسلام معبودي، نماينده ولي فقيه در سپاه استان قزوين نيز گفت: شهيد باکري نمونه ارايه خدمت به مردم با رنگ خدايي بود به همين دليل کارهاي اين شهيد در شهرداري اروميه هنوز ماندگار است.
وي با اظهار اينکه شوراي شهر الگوي مردم سالاري ديني است و با توجه يه اعتماد مردن به اعضاي شوراي شهر بايد ثابت کنيد اسلام مي تواند مشکلات مردم را حل کند .
 
عباس ظاهري، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين نيز گفت: با توجه به اينکه در شوراي شهر و شهرداري قسمت اعظم خدمات به مردم ارايه مي شود دلسوزان دغدغه دارند که کارها با همفکري و همدلي انجام پذيرد.
مسعود نصرتي شهردار قزوين نيز در اين نشست صميمي با اشاره 3 هزار شهيد استان قزوين افزود: با خرد جمعي و همراهي شوراي شهر به دنبال هم افزايي در اجرايي کارهاي مشترک با ديگر نهادها مثل سپاه هستيم.
نصرتي باشاره به مشکلات عديده اقتصادي شهرداري ها و تحريم ها نيز افزود: سعي کرده ايم با اجراي پروژه هاي بزرگ و گوناگون شهر را به يک کارگاه بزرگ اقتصادي ، عمراني و فرهنگي و اجتماعيي تبديل کنيم.
وي بااظهار اينکه براي تصميم گيري نيازمند آمار و اطلاعات دقيق مي باشيم، ادامه داد: کارهاي فرهنگي مشترک شهرداري با سپاه که با هدف جذب اقشار مختلف صورت مي گير نيز قابل تقدير کرد.
 

 

تصاویر مرتبط