یکشنبه ۱۳۹۲/۰۶/۲۴

جشنواره کدبانوي قزوين،صبحانه سالم برگزار شد؛

صبحانه با طعم سلامتي

جشنواره «کدبانوي قزويني، صبحانه سالم» صبحگاه 5 شنبه چهاردهم شهريور جاري در بوستان بانوان برگزار شد.

دبير اجرايي جشنواره «کدبانوي قزويني، صبحانه سالم» گفت: صبحانه اصلي ترين وعده غذايي است اما اهميت آن از چشم خانواده هاي ايراني پنهان مانده و  اين برنامه در جهت يادآوري اين موضوع برگزار شده است.
رقيه ترکمن با بيان اين مطلب که استفاده از مواد غذايي سالم و بدون مواد نگهدارنده در اين جشنواره از اهميت بالايي برخوردار است، افزود: برخي افراد فقط به سالم بودن مواد غذايي و عده‌اي ديگر در چيدمان نيز بسيار با سليقه عمل کردند.
دبير اجرايي جشنواره کدبانوي قزويني، صبحانه سالم افزود: در اين جشنواره 60 گروه شرکت داشتند که به همه آنها کارت هديه و لوح تقدير و همچنين به پنج نفر از برترين ها، کارت هديه ويژه اهدا شد.
مريم نخستين عضو شوراي اسلامي شهر قزوين نيز در اين جشنواره بيان کرد: اين برنامه در جهت فرهنگ سازي براي خانواده ها در تهيه صبحانه سالم برگزار شد.
نخستين با اشاره به اين موضوع که مباحث فرهنگ سازي در سازمان فرهنگي- ورزشي در حال پي گيري است اظهار کرد: تهيه صبحانه سالم براي فرزندان بسيار با اهميت است و اين جشنواره در کنار ايجاد شور و نشاط، اهميت اين موضوع را براي خانواده ها دو چندان مي کند.
وي افزود: بسياري از خانواده ها در خصوص ناسالم بودن برخي موادي که در وعده صبحانه استفاده مي کنند، آگاه نيستند که برگزاري اين جشنواره سطح آگاهي آنها را در اين خصوص بالا مي برد.
عضو شوراي اسلامي شهر قزوين به افزايش مشارکت و تبادل اطلاعات بانوان و خانواده ها در اين برنامه نيز اشاره و بيان کرد: تعاون ميان مادران و دختران در اين مراسم بسيار چشمگير بوده و در فضاي بوستان بانوان اين مشارکت و و نشاط نمود بيشتري پيدا کرده است.
پايان پيام

تصاویر مرتبط