چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۶/۲۰

گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين؛

با ايجاد كنندگان سد معبر ساختماني برخورد قانوني مي‌شود

با توجه به گسترش ساخت و سازها در منطقه سه شهرداري قزوين با ايجادکنندگان سد معبر ساختماني برخورد قانوني مي‌شود.


مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: با توجه به گسترش ساخت و سازها در منطقه سه شهرداري قزوين و مشکلات تردد شهروندان با ايجادکنندگان سد معبر ساختماني برخورد قانوني مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي شهرداري قزوين؛ ناصر گنجي در خصوص شهرونداني که براي ساخت و ساز نياز دارند تا بخشي از معابر را به دليل خطرات احتمالي براي عابرين و شهروندان مسدود کنند، افزود: شهروندان مي توانند با مراجعه به منطقه سه شهرداري قزوين به صورت محدود مجوز مربوطه را دريافت کنند تا حقوق شهروندان رعايت شود.
وي با اشاره به برخورد قانوني با ايجادکنندگان سد معبر ساختماني بيان کرد: بر اساس تبصره 1 ماده 55 قانون، شهرداري‌ها مجري برخورد با سد معبر و اشغال کنندگان معبر هستند و بر اساس اين قانون شهرداري رأسآً نسبت به برخورد با متخلفين ساختمان اقدام مي‌کند.
گنجي با بيان اينکه در برخورد قانوني با ايجادکنندگان سد معبر ساختماني مصالح ساختماني آنها جمع آوري مي‌شود و از ادامه فعاليت ساختماني آن‌ها همچنين جلوگيري به عمل مي‌آيد، افزود: همچنين بر اساس تبصره 7 ماده 100 قانون شهرداري‌ها و ماده 35 قانون نظام مهندسي ساختمان کشور ، ناظرين و مجريان اين ساختمان‌ها با محروميت‌هايي از فعاليت نيز مواجه شده و به شوراي انتظامي ساختماني سازمان نظام مهندسي معرفي مي‌شوند.
وي با اشاره به مشکلات تردد شهروندان در معابر اصلي و کوچه ها که به دليل فعاليت هاي ساختماني مسدود شدند، بيان کرد: بيشتر اينگونه مشکلات متأسفانه از طرف آن بخش از کارگاه‌هايي صورت مي‌گيرد که ساختمان‌ها داراي مجري و ناظر هستند و متأسفانه مجريان بدون توجه به حقوق شهروندان فقط به فکر انجام کار خود مي‌باشند.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط