یکشنبه ۱۳۹۲/۰۶/۱۷

حبيبي، معاون فني و عمراني استاندار قزوين:

جشنواره بازي و اسباب بازي، تاريخ پر افتخار قزوين را براي کودکان يادآور مي‌شود

برپايي جشنواره بازي و اسباب بازي همزمان با جشنواره روز قزوين، تاريخ پر افتخار شهر قزوين را براي کودکان و نوجوانان يادآور مي‌شود.

 

منوچهر حبيبي معاون فني و عمراني استاندار قزوين در بازديد از جشنواره و نمايشگاه بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز  گفت: بازي و اسباب بازي هاي قديمي نمايانگر و معرف هنر، فرهنگ و عقايد گذشتگان به نسل امروز است.
وي با تقدير از نمايش بازي‌ها و اسباب بازي هاي قديمي در اين جشنواره و با بيان اين مطلب که برپايي اين جشنواره همزمان با جشنواره روز قزوين، تاريخ پر افتخار اين شهر را براي کودکان و نوجوانان يادآور مي‌شود، گفت: معرفي تاريخ و فرهنگ قزوين با بهره مندي از برنامه هايي شاد و متنوع مي‌تواند تاثيرات ماندگار بيشتري به ويزه بر نسل هاي تازه داشته باشد.
وي با اشاره به اين مطلب که خانواده ها بايد فرهنگ اسلامي را در انتخاب وسايل بازي کودکان مد نظر قرار دهند، عنوان کرد: در اين جشنواره بازي ها و اسباب بازي هايي که هنجار جامعه هستند، معرفي و مشکلات بازي ها و اسباب بازي هاي غربي براي آنان تبيين مي شود.
معاون فني و عمراني استاندار قزوين جشنواره بازي و اسباب بازي را اقدامي بديع در کشور خواند و افزود: اين جشنواره مي تواند الگويي براي شهر هاي ديگر قرار گيرد و البته در اين ميان رسانه ملي و مطبوعات در پوشش مطبوعاتي اين جشنواره نقش مهمي را ايفا کردند.
حبيبي در پايان خاطر نشان کرد: استانداري نيز نهايت همکاري را با مجموعه هاي مربوطه داشته و با برپايي 11 جلسه مستمر با 20 دستگاه اجرايي و فرهنگي، تمام دستگاه ها را مکلف به ارائه برنامه هاي خود در قالب هفته قزوين کرد که حاصل اين هماهنگي ها برگزاري بسيار مطلوب اين جشنواره را در پي داشت.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط