شنبه ۱۳۹۲/۰۶/۱۶

عرشيان، مدير عامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

مردم در مدت برگزاري نمايشگاه بازي و اسباب بازي از خودروي شخصي کمتر استفاده کنند

از شهروندان انتظار مي رود در مدت برگزاري نمايشگاه بازي و اسباب بازي از خودروي شخصي کمتر استفاده کنند.

 

مدير عامل سازمان حمل نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: از شهروندان انتظار مي رود در مدت برگزاري نمايشگاه بازي و اسباب بازي از خودروي شخصي کمتر استفاده کنند.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: در مدت برگزاري اين نمايشگاه پارکينگ شهيدانصاري براي مهمانان و بازديدکنندگان از جشنواره و نمايشگاه بازي و اسباب بازي رايگان خواهد بود و افرادي که بليط نمايشگاه را دريافت کرده باشد مي توانند از اين پارکينگ به صورت رايگان استفاده کنند.
وي اضافه کرد: در مدت برگزاري جشنواره و نمايشگاه بازي و اسباب بازي اتوبوس هايي به صورت سيکل چرخشي در مسير پارکينگ شهيدانصاري و سراي سعدالسلطنه بازديدکنندگان را جابجا مي کنند.
اين مسئول ادامه داد: به اين ترتيب در زمان بازديد از جشنواره و نمايشگاه بازي و اسباب بازي ترافيک در اين محدوده از شهر کنترل شده و کاهش مي يابد.
مدير عامل سازمان حمل نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: گيشه هاي فروش بليط در داخل پارکيگ شهيدانصاري پيش بيني شده است تا بازديدکنندگان همزمان با اين که خودرو خود را پارک مي کنند، ضمن دريافت کارتVIPبراي پارک خودرو، بليط حضور در نمايشگاه را نيز دريافت کنند.
عرشيان تصريح کرد: در خيابان امام خميني(ره) ظرفيت 300 پارک وجود دارد که اگر سيکل يک ساعت پارک را محاسبه کنيم در مدت هشت ساعتي که از آن استفاده مي شود دو هزار و 400 پارکينگ گردشي در اين محدوده آماده ارائه خدمات به بازديدکنندگان از نمايشگاه است.
وي بيان کرد: با ميراث فرهنگي نيز هماهنگي هاي لازم انجام شده تا در صورت کمبود فضا براي پارک خودرها از زمين هاي ميراث فرهنگي که در خيابان پيغمبريه قرار دارد، به عنوان پارکينگ استفاده کنيم.
 
عرشيان با اشاره به اين که هماهنگي هاي لازمبا پليس راهور در مورد محدوديت ترافيک در ساعات پيک انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اين که پيش بيني مي شود به دليل قرار گرفتن در آستانه بازگشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي جديد استقبال مردم از نمايشگاه امسال نسبت به سال هاي قبل بيشتر باشد، امکان افزايش محدوديت هاي ترافيکي در اين محدوده از شهر قزوين وجود دارد.
مديرعامل سازمان حمل نقل و ترافيک شهرداري قزوين با اشاره به نصب تابلوهاي راهنماي مسير در ورودي هاي شهر قزوين گفت: در ورودي شهر قزوين از مسير ميدان مينودر و مسير جاده رشت حدود 70 تابلوي راهنماي مسير نصب شده است که بازديدکنندگان را به سمت پارکينگ شهيدانصاري راهنمايي مي کند.
عرشيان افزود: بنرهايي نيز در ابعاد بزرگتر براي راهنمايي مسافران و بازديدکنندگان علاقمند به شرکت در جشنواره و نمايشگاه بازي و اسباب بازي در محل هاي مختلف نصب شده است.
وي با اشاره اطلاع رساني که براي اهالي خيابان عبيدزاکان و امام خميني انجام شده است، گفت: براي اهالي خيابان مذکور از طريق پخش تراکت  اطلا ع رساني شده تا در مدت برگزاري اين جشنواره و نمايشگاه همکاري لازم را  با ما داشته باشند.
اين کارشناس اضافه کرد: اميدواريم ساکنان اين محدوده از شهر همکاري بيشتري با ما داشته باشند و کمتر از وسايل نقليه شخصي استفاده کنند تا ضمن کاهش بارترافيکي در اين محدوده از شهر بازديدکنندگان با مشکل تردد روبرو نشوند.
اين مسئول در خاتمه افزود در خيابان امام خميني با پارکينگ هاي موجود جهت ارائه خدمات به بازديد کنندگان نمايشگاه همکاري هاي لازم صورت گرفته است.در ضمن جهت استفاده از پارک حاشيه اي ضلع شمال خيابان امام خميني قبوض ويژه کارت پارک ويژه نمايشگاه چاپ شده و توسط عوامل اجرايي با ظرفيت 150 فضاي پارک آماده ارائه خدمات به بازديد کنندگان ميباشد.
پايان پيام/
 
 

 

تصاویر مرتبط