شنبه ۱۳۹۲/۰۶/۱۶

ظاهري،رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:

قزوين از زمان گذشته مهد پرورش چهره‌هاي ماندگار و مفاخر بوده است

قزوين از زمان گذشته مهد پرورش چهره‌هاي ماندگار و مفاخر در همه جوامع بوده است و بايد از اين ظرفيت براي توسعه استان قزوين استفاده کرد.

 

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت:قزوين از زمان گذشته مهد پرورش چهره‌هاي ماندگار و مفاخر در همه جوامع بوده است و بايد از اين ظرفيت براي توسعه استان قزوين استفاده کرد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ عباس ظاهري در دومين همايش تجليل از مفاخر و چهره‌هاي ماندگار استان قزوين افزود: وجود چهره‌هاي ماندگار و مفاخر در استان قزوين زمينه ساز تحولات عظيم بوده است.
وي بيان کرد: قزوين از زمان گذشته مهد پرورش چهرههاي ماندگار در همه جوامع بوده است و به گفته مقام معظم رهبري اگر بخواهيم اسامي علما و دانشمندان قزوين را فقط نام ببريم سه ساعت زمان لازم است.
ظاهري با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در خصوص گذشته پرافتخار قزوين افزود: چهره‌هاي شهدا و ايثارگران قزوين هميشه ممتاز بودند که مي‌توان به شهيد رجايي، بابايي و ابوترابي اشاره کرد.
وي گفت: وجود چهره‌هاي مفاخر و ماندگار قزوين نشان دهنده اين است که قزوين شاهرگ‌هاي حياتي کشور بوده است.
رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين بيان کرد: در هفته بزرگداشت روز قزوين برگزاري همايش تجليل از مفاخر و چهره‌هاي ماندگار اقدام کوچکي براي معرفي آن‌ها است.
وي با بيان اينکه معرفي چهره‌هاي ماندگار حاصل تلاش همه مردم قزوين است، گفت: اميد است با ادامه اين راه بتوانيم چهره‌هاي که فراموشي شدند را دوباره به مردم قزويني معرفي کنيم.
ظاهري افزود: مفاخر و چهره‌هاي ماندگار حلقه‌هاي اتصال براي نخبه پروري در اين شهر است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط