شنبه ۱۳۹۲/۰۶/۱۶

عجم، استاندار قزوين تاکيد کرد؛

استفاده از پتانسيل چهره‌هاي ماندگار براي سرعت بخشيدن توسعه استان قزوين

بايد از ظرفيت و پتانسيل مفاخر و چهره‌هاي ماندگار استان قزوين براي سرعت بخشيدن توسعه مطلوب استان قزوين استفاده شود.

 

استاندار قزوين گفت: بايد از ظرفيت و پتانسيل مفاخر و چهره‌هاي ماندگار استان قزوين براي سرعت بخشيدن توسعه مطلوب استان قزوين استفاده شود.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ احمد عجم در دومين همايش تجليل مفاخر و چهره‌هاي ماندگار استان قزوين افزود: توسعه استان و کشور دغدغه اصلي همه مسوولان است بر اين اساس بايد از ظرفيت و پتانسيل مفاخر و چهره‌هاي ماندگار استان قزوين براي سرعت بخشيدن توسعه مطلوب اين استان استفاده کرد.
وي با اظهار اينکه روند توسعه در استان روند بسيار خوب و پرسرعتي است، بيان کرد: قزوين با سرعت خوبي در مسير پيشرفت قرار گرفته است و در جهت رشد توليد در حال حرکت است.
استاندار قزوين گفت: توسعه گردشگري يکي از دغدغه‌هاي اصلي در اين استان است و بايد گام هاي مهم و اساسي در معرفي ظرفيت هاي قزوين براي جذب گردشگر برداشته شود.
عجم با بيان اينکه قزوين بايد در سطح جهان معرفي شود،گفت:با برگزاري برنامه‌هاي از جمله اجلاس جهاني شهرهاي اسلامي قدم هاي بسيار خوبي براي معرفي قزوين در سطح جهان مي توان برداشت.
اين مقام مسوول گفت: با اعتبار مفاخر و چهره‌هاي ماندگار استان قزوين که در سطح ملي و بين المللي تاثيرگذار هستند مي‌توان در معرفي قزوين موفق بود.
وي بيان کرد: جوانان امروز بايد از تجربه‌هاي چهره‌هاي مفاخر و دانش گذشتگان استفاده کنند و دانش خود را ارتقاء دهند.
استاندار قزوين گفت: برگزاري اجلاس جهاني شهرهاي اسلامي يک کار تيمي بود که توانست نتايج خوبي براي استان قزوين به همراه داشته باشد.
پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط