سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۶/۱۲

به مناسبت هفته بزرگداشت قزوين؛

همايش ملي علامه زرآبادي در قزوين آغاز به کار کرد

همايش گراميداشت مقام علمي علامه آقا سيدموسي زرآبادي در قزوين به مناسبت هفته بزرگداشت قزوين آغاز به کار کرد.

 

همايش گراميداشت مقام علمي علامه آقا سيدموسي زرآبادي به مناسبت هفته بزرگداشت قزوين با حضور مسوولان کشوري و استاني در شبستان اميرالمومنين(ع) مسجدالنبي (ص) قزوين آغاز به کار کرد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين المل شهرداري قزوين؛ در اين همايش محمدحسين شفيعي‌ها مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي، آيت‌الله هادي باريک‌بين نماينده ولي‌فقيه در استان و احمد عجم استاندار قزوين سخنراني کردند و مهدي محقق، منوچهر صدوقي و نصيري سوادکوهي استادان و نويسندگاني هستند که در اين مراسم سخنراني خواهند داشت.
بر اساس اين گزارش؛ شعرخواني و رونمايي از کتاب زندگينامه علامه زرآبادي با عنوان داناي اسرار، ارائه چهار مقاله از سوي محققان حاضر در برنامه، گزارش محمدرضا بندرچي دبير علمي همايش و تقدير از  ارائه‌کنندگان مقالات از برنامه‌هاي اين همايش است.
در اين گزارش آمده است؛ اين همايش با هدف شناساندن شخصيت و زندگي اين عالم رباني در  صبح و بعدازظهر امروز در حال برگزاري است.
 
گفتني است؛ آقاسيدموسي زرآبادي از علماي معروف قزويني است که در سال 1294 هجري قمري در قزوين چشم به جهان گشود؛ از وي آثاري در حوزه فقه و دين به جاي مانده است اين عالم رباني در سال 1353 هجري‌قمري دار فاني را وداع گفت.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط