سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۶/۱۲

شاهرودي، عضو مجلس خبرگان رهبري:

قزوين گامي جهاني در تثبيت فرهنگ اسلامي برداشته است

عضو مجلس خبرگان رهبري، برگزاري اجلاس جهاني شهر اسلامي و اقدامات انجام شده از سوي مردم و مسوولان قزويني را گامي جهاني در راستاي تثبيت فرهنگ اسلامي عنوان کرد.

 

 

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: مردم و مسوولان قزويني با برگزاري اجلاس جهاني شهر اسلامي و اقدامات انجام شده، گامي جهاني در راستاي تثبيت فرهنگ اسلامي برداشتند.
به گزارش اداره روابط عمومي و اموربين الملل شهرداري قزوين و به نقل از خبرگزاري فارس؛  آيت‌الله سيدعبدالهادي شاهرودي  در نخستين مجمع جهاني شهر اسلامي افزود: اهالي و مسوولان قزويني گامي بلند در راستاي داشتن شهر اسلامي برداشته‌اند و اين موضوع از اهميت فراواني برخوردار است.
وي افزود: اين اجلاس براي نخستين‌بار است که در سطح جهاني برگزار مي‌شود و در سال‌هاي گذشته اجراي چنين برنامه‌هايي فقط در سطح کشوري صورت مي‌گرفت.
اين مسوول ادامه داد: در صورتي هم که تمام مصوبات اجلاس مطابق خواسته‌ها نباشد، باز هم برگزاري آن براي نخستين‌بار، مايه افتخار براي قزوين است.
شاهرودي با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبني بر محور قرار دادن مسجد جامع در ساخت شهرهاي جديد، بيان کرد: اين اقدام از لحاظ فرهنگي در مرتبه بسيار بالايي قرار دارد و برون‌رفت آن، رعايت معيارهاي اسلامي در ساخت شهر، در تمام مناطق مسلمان‌نشين است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط