دوشنبه ۱۳۹۲/۰۶/۰۴

نصرتي، شهردار قزوين خبر داد؛

معرفي و تجليل از 19 چهره ماندگار و نخبه شهر قزوين

در دومين همايش تجليل از مفاخر و چهره هاي ماندگار استان قزوين از 19 چهره ماندگار به مناسبت بزرگداشت هفته قزوين تجليل مي‌شود.

 

شهردار قزوين گفت:در دومين همايش تجليل از مفاخر و چهره‌هاي ماندگار استان قزوين که 14 شهريور 92 برگزار مي‌شود، از 19 چهره ماندگار تجليل مي‌شود.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي در نشست با اعضاي منتخب چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر قزوين با بيان اينکه در 9 شهريور 92 مجمع جهاني شهر اسلامي با حضور 27 کشور برگزار مي‌شود، افزود: در مجمع جهاني اساتيد دانشگاه‌هاي علوم ديني و معماري و شهرسازي و همچنين شهرداران 9 پايتخت حضور دارند و از 27 کشور اسلامي 27 نماينده در اين اجلاس سخنراني خواهند کرد.
نصرتي با اظهار اينکه در اين اجلاس مسوولان کشوري حضور خواهند داشت، افزود: با برگزاري اين مجمع 2سال دبيرخانه اين مجمع در قزوين خواهند ماند و بايد از اين ظرفيت براي توسعه شهر قزوين استفاده کرد.
شهردار قزوين با بيان اينکه با هماهنگي‌هاي صورت گرفته 7 نفر از کشور انگليس در اين مجمع حضور پيدا خواهند کرد، بيان کرد: افرادي که در اين مجمع حضور پيدا خواهند کرد افراد تاثيرگذار هستند.
اين مقام مسوول تصريح کرد: با توجه به اينکه معماري اسلامي در ساخت و سازها و توسعه شهري در حال فاصله گرفتن است، اين احساس خطر باعث شد تا برنامه‌ريزي برگزاري اين مجمع در دستور کار قرار گيرد.
وي در خصوص همايش چهره هاي ماندگار در 14 شهريور 92 گفت: در سال گذشته در اين همايش از 25 نفر تجليل شد و بعد از اتمام اين برنامه، دبيرخانه اين همايش تشکيل شد و با رياست نماينده ولي فقيه در استان قزوين اساسنامه اين دبيرخانه تدوين شد.
نصرتي با بيان اينکه برگزاري همايش تجليل از نخبگان وفاق و همدلي در قزوين را به همراه دارد، افزود: در سال جاري از 19 چهره ماندگار و مفاخر تجليل خواهد شد و انتخاب افراد به صورت علمي انجام شده است.
شهردار قزوين با اشاره به برگزاري جشنواره بازي و اسباب بازي که از 13تا 23 در سراي سعدالسلطنه برگزار ميشود، گفت: امسال برنامه‌هاي که در اين جشنواره اجرا خواهد شد بسيار متفاوت‌تر از سال گذشته است.
اين مقام مسوول افزود: در 17شهريور92 مسابقات بين المللي تريال برگزار خواهد شد و در اين روز 30 نفر از سفرا با خانواده خود براي بازديد از شهر قزوين در اين شهر حضور پيدا خواهند کرد و در اين بازيد شهر قزوين به مهمانان معرفي خواهد شد.
وي با اظهار رضايت از همکاري دستگاه‌هاي اجرايي در برگزاري برنامه‌هاي بزرگداشت هفته قزوين گفت: تبليغات برنامه‌هاي بزرگداشت هفته قزوين توسط 20سايت مطرح کشور شروع شده است.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط