شنبه ۱۳۹۲/۰۵/۱۹

کاظمي، مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين:

در شرايط نامساعد جوي، از پارک خودرو زير درختان شهر خودداري شود

با توجه به اعلام سازمان هواشناسي استان قزوين مبني بر وجود شرايط ناپايدار جوي طي امروز و فردا 20 مردادماه ، شهروندان گرامي از پارک خودرو زير درختان شهر بويژه درختان کهنسال خودداري کنند.

مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسي استان قزوين مبني بر وجود شرايط ناپايدار جوي طي امروز و فردا 20 مردادماه ، شهروندان گرامي از پارک خودرو زير درختان شهر بويژه درختان کهنسال خودداري کنند.

به گزارش روابط عمومي سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين، سيد مهدي کاظمي افزود: در اين فصل از سال بارها شاهد شرايط جوي نامناسب بوده‌ايم که وزش بادهاي شديد توام با رگبار پراکنده باران باعث شکستگي بخش‌هايي از شاخه و تاج درختان شده است‌.

 

مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز از شهروندان و رانندگان خودروها درخواست کرد تا هنگام وزش بادهاي شديد و در شرايط نا مناسب جوي ، جهت حفظ ايمني و جلوگيري از وارد شدن هر‌گونه آسيب و صدمه از تردد ‌و يا توقف در زير درختان شهر اجتناب کنند.
لازم بذکر است بر اساس پيش بيني سازمان هواشناسي استان قزوين از روز شنبه الي يکشنبه (19 و 20 مردادماه) شاهد رگبار و وزش باد نسبتا شديد خواهيم بود.
پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط