سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۵/۱۵

پيام تبريک شهردار قزوين به مناسبت هفدهم مرداد "روز خبرنگار"

شهردار قزوين فرا رسيدن هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را به تمامي اصحاب رسانه و اهل قلم كه صادقانه در راه اطلاع رساني و خدمت به مردم بوده و مسئولين را با نقدهاي دلسوزانه خود براي رسيدن به اهداف والاي كشور ياري مي كنند تبريك گفتند.

 

به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي شهردار قزوين ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات همه روزه داران در اين پيام آورده است: روز خبرنگار، يادآور انسان‌هايي است که با قلم و زبان روشنگرشان راهي ميان تاريکي و ازدحام کلمات ميگشايند و تصويري از آن را در جان و انديشه ما ترسيم مي‌کنند.
همچنين در اين پيام آمده است؛ حضور اصحاب رسانه در عرصه‌هاي مختلف خبررساني و انعكاس صحيح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون به ويژه مديريت شهري نقش بسزايي در سطح آگاهي و رشد فرهنگ عمومي و تخصصي جامعه ايفاء خواهد کرد.
 در بخشي از پيام شهرداري قزوين آمده است؛ در دنياي امروز، خبرنگاران نقش مهم و تعيين‌ كننده‌‌اي به عنوان رابط بين مسوولان، سازمان‌ها و مردم در اطلاع رساني صحيح و ايجاد محيط امن خبري، ايفا مي‌كنند.
در پايان پيام آمده است؛ هفدهم مردادماه روز بزرگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهيد محمود صارمي نامگذاري شده است؛ فرصت مغتنمي است که اين روز شکوهمند، روز حق گويي و حق جويي و روز پاسداشت قلم را به همه‌ي خبرنگاران، نويسندگان،روزنامه نگاران، صاحبان انديشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رساني و نيز شما فعال صديق و شريف اين عرصه صميمانه تبريک و تهنيت عرض کنم، از ايزدمنان براي شما و همه ي مجاهدان و تلاشگران اين عرصه توفيق و تداوم هدايت و سعادت و سرافزاري و سربلندي تمنا دارد.
پايان پيام
 
 

 

تصاویر مرتبط