دوشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۰۷

ايرانخواه، مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين:

سه پروژه سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين افتتاح و کلنگ‌زني شد

پروژه‌هاي سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين با اعتبار 27ميليارد و 500ميليون ريال در ماه مبارک رمضان به بهره‌برداري رسيد.

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين گفت: در ماه مبارک رمضان سامانه کارت بليط اتوبوس‌ها و بازسازي 15 اتوبوس به بهره‌برداري رسيد و پايانه اتوبوسراني در ابتداي بلوار آزادگان کلنگ‌زني شد.
محمد حسن ايرانخواه اعتبار افتتاح سامانه کارت بليط اتوبوس‌ها را 20 ميليارد ريال عنوان و بيان کرد: اين سامانه در 242 دستگاه اتوبوس سطح شهر نصب شده است تا از اين طريق در راستاي ارائه خدمات مطلوب تر به مسافران، برنامه‌ريزي هاي لازم را انجام دهد.
ايرانخواه با تأکيد بر اين مطلب که افتتاح اين سامانه باعث افزايش جابه‌جايي مسافران در هر ايستگاه خواهد شد، بيان کرد: با افزايش سرعت پياده و سوار شدن مسافران، ساليانه تعداد مسافر بيشتري توسط اين ناوگان در سطح شهر جا به جا خواهد شد که در کاهش ترافيک مؤثر خواهد بود.
وي همچنين با بيان اين مطلب که افتتاح 15 اتوبوس بازسازي شده نزديک به هفت ميليارد و 500 ميليون ريال هزينه در بر داشته است، گفت: اين اتوبوس ها به دليل فرسودگي در دستور کار نوسازي قرار گرفتند که با استفاده از محصولات با کيفيت خريداري شده، کارايي بهتر و مطلوب تري خواهند داشت.
مدير عامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين در کلنگ زني پايانه اتوبوسراني سرداران گفت: اين پايانه نيز در راستاي ارائه خدمات مطلوب به شهروندان احداث خواهد شد.
پايان پيام

تصاویر مرتبط