دوشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۳

وفایی‌راد:

سومین مرحله بازدید ادواری ایستگاه‌های خدمات شهری آغاز شد

محمد وفایی‌راد، مدیر هماهنگی و نظارت بر سازمان‌های خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: سومین مرحله بازدید ادواری ایستگاه‌های خدمات شهری با هدف ارزیابی وضع موجود و نظارت بر شیوه و کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین؛ وفایی‌راد افزود: این معاونت در راستای وظایف خود به ‌عنوان مقام نظارتی، به صورت ادواری از سازمان‌ها و بخش‌های زیرمجموعه خود بازدید کرده و وضعیت مجموعه و شیوه خدمات‌رسانی به شهروندان را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: در بازدید ادواری از ایستگاه‌های شش‌گانه خدمات شهری سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری، مواردی چون وضعیت تابلوی سردر، وضعیت محوطه، وضعیت تابلوهای راهنمای مراجعان، وضعیت سازه‌ای و ظاهری ساختمان، بهداشت و ایمنی، تجهیزات و ملزومات بحران و تکریم ارباب رجوع، شیوه خدمات‌رسانی در حوزه وظایف تعریف‌شده و... ارزیابی شده و نواقص، کاستی‌ها و مشکلات شناسایی‌شده به‌منظور رفع مشکل و بهبود کیفیت به سازمان مدیریت پسماند و ایستگاه‌های آن ابلاغ می‌شود.

گفتنی است؛ جمع‌آوری پسماندهای شهری، نظافت و رفت‌وروب معابر، رفع آب‌گرفتگی‌ها، مقابله با سیل، برف‌روبی، یخ‌زدایی و شن‌پاشی و نمک‌پاشی معابر در فصول سرد سال ازجمله وظایف ایستگاه‌های خدمات شهری شهرداری است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط