سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۴/۱۱

گنجي، مديرمنطقه سه شهرداري قزوين:

توسعه شهر قزوين با اتحاد و همدلي مسوولان سرعت بيشتري مي‌يابد

با توجه به اينكه شهر قزوين با سرعت خوبي در مسير تحول در حال حركت است، بايد مسوولان استاني با اتحاد و همدلي شرايطي را در شهر قزوين فراهم کنند تا توسعه شهر قزوين توسط شهرداري با سرعت بيشتري ادامه يابد.

 

مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: شهر قزوين با سرعت خوبي در مسير تحول حرکت مي‌کند و بايد مسوولان استاني با اتحاد و همدلي شرايطي را در اين شهر فراهم کنند تا اين حرکت با سرعت پرشتابي ادامه يابد.
به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين، ناصر گنجي در جلسه علني شوراي اسلامي شهر قزوين كه با حضور حجت الاسلام ابوترابي نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي و داوود محمدي نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، افزود: شهرداري قزوين براي توسعه شهر اقدامات بسياري را در دستور قرار داده است كه بسياري از آنها به نتيجه رسيده است و اين موفقيت در زماني صورت گرفته كه با ناملايمات اقتصادي و محدوديت‌هاي بودجه مواجه بوديم.
وي با اشاره به افتتاح فاز يک دهكده طبيعت و تقاطع غيرهمسطح امام علي(ع) در مرداد ماه سال جاري بيان كرد: شهرداري قزوين توانست با پيگيري‌هاي متعدد مشکلات تعاوني‌هاي مسکن را كه به يک معضل اجتماعي تبديل شده بود، با مديريت درست به خوبي برطرف کند و موفقيت ديگري را در کارنامه عملکرد خود ثبت کند.
گنجي با تصريح اينكه به نتيجه رساندن پروژه هاي كلان در شهر قزوين با اتحاد و همدلي شوراي اسلامي و شهرداري قزوين صورت گرفته است، تصريح كرد: اجراي پروژه هاي كلان و شاخص در شهر قزوين باعث افزايش رضايتمندي شهروندان قزويني شده است.
اين مقام مسوول تصريح كرد: در چند روز گذشته برخي افراد با هدف تخريب عملکرد شهرداري قزوين در فضاهاي مجازي درصدد تخريب اين مجموعه در بين شهروندان قزويني هستند که اين امر به دور از انصاف بوده و نبايد به اين افراد اجازه چنين بداخلاقي هايي داده شود.
وي با بيان اينكه عملکرد شهرداري قزوين موجب افزايش توقع‌هاي مردم شده است، گفت: شهرداري قزوين اگر نتواندخواسته‌هاي شهروندان را محقق کند نارضايتي شهروندان به وجود مي آيد و اين امر براي مديريت شهري يک تهديد است و اگر شهرداري قزوين با استفاده از افزايش توقعات مردم تلاش کند تا خواسته‌هاي آنان را برطرف کند مي‌تواند از اين موقعيت به عنوان فرصت براي توسعه شهري استفاده کند و تحقق اين اقدام رضايت شهروندان قزويني را افزايش دهد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط