دوشنبه ۱۳۹۲/۰۳/۲۷

گنجي ، مدير منطقه سه شهرداري قزوين خبرداد :

آغاز عمليات عمراني پروژه احداث خانه كودك، تاكسيدرمي و كبوترخانه در بوستان ملي باراجين

عمليات عمراني پروژه احداث خانه كودك، تاكسيدرمي و كبوترخانه در بوستان ملي باراجين آغاز شد.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني پروژه احداث خانه كودك با اعتبار 176ميليون تومان، تاكسيدرمي با اعتبار 240ميليون تومان و كبوترخانه با اعتبار 70ميليون تومان در بوستان ملي باراجين آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ ناصر گنجي افزود: عمليات عمراني احداث خانه كودك و تاكسيدرمي در مرحله فنداسيون و كبوترخانه در مرحله ساخت اسكلت است.

وي بيان كرد: عمليات عمراني احداث خانه كودك و تاكسيدرمي در مدت زمان 6ماه و كبوترخانه در مدت زمان 4ماه  به اتمام خواهد رسيد.

گنجي بيان كرد: خانه كودك، تاكسيدرمي و كبوترخانه يكي از  اقدامات فاز اول احداث دهكده طبيعت است كه به عنوان يكي از پرو‍ژه‌هاي مهم و با جاذبه‌هاي متنوع طبيعي و زيست محيطي در بوستان ملي باراجين در حال احداث مي‌باشد.

وي پر كردن اوقات فراغت، تفريح و تفرج بازديد كنندگان، بالا بردن سطح اطلاعات و آگاهي مردم در ارتباط با پرندگان، فراهم كردن شرايط مناسب جهت جذب توريست را از مهمترين اهداف احداث تاكسيدرمي عنوان كرد.

گفتني است؛ كارفرماي احداث اين 3 پروژه سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين است.

 اين مقام مسوول اضافه كرد: با احداث پروژه دهکده طبيعت مجموعه‌اي از حيوانات، پرندگان و خزندگان در اين سايت نگهداري مي‌شوند و در كنار آن امكانات رفاهي و جاذبه هاي متنوع طبيعي و زيست محيطي پيش بيني شده است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط