یکشنبه ۱۳۹۲/۰۲/۲۹

حق لطفي، معاون فني و عمراني شهرداري قزوين خبر داد؛

بازگشايي کامل زيرگذر نصر بعد از اتمام مرحله‌ دوم لايه‌ريزي آسفالت

بعد از اتمام مرحله‌ دوم لايه‌ريزي آسفالت، زيرگذر نصر بازگشايي كامل مي‌شود.

 

معاون فني و عمراني شهرداري قزوين گفت: زيرگذر نصر بعد از افتتاح که در سال گذشته انجام شد‌، به دولايه آسفالت در راستاي تکميل ‌احتياج داشت و امسال بعد از اتمام مرحله‌ دوم لايه‌ريزي آسفالت بازگشايي مي‌شود.
مسعود حق‌لطفي معاونت فني و عمراني شهرداري قزوين در گفت‌و‌‌گوي اختصاصي با خبرنگار ولايت افزود: اولين مرحله از لايه‌ريزي آسفالت زيرگذر نصر در سال گذشته تحقق يافت.
اين مقام مسوول يادآور شد: در سال 91 قصد انجام مرحله‌ي دوم را نيز داشتيم که به دليل عدم تامين قير از کارخانه‌ي آسفالت به تاخير افتاد.
وي ادامه داد: در ارديبهشت ماه سال جاري مرحله‌ي بعدي و تکميلي اين مهم را در دستور کار خود قرار داديم که با نامساعد شدن هوا و بارندگي‌ها، لايه‌ريزي آسفالت با تاخيرات و مشکلاتي مواجه شد.
اين مقام مسوول با بيان اينکه ايجاد وقفه در تکميل لايه‌ريزي زيرگذر موجب شد آسفالتي که در سال قبل انجام شده بود تا حدودي ازبين برود، اضافه کرد: در اين مقطع ترميم آسفالت مرحله‌ي اول نيز در دستور کار قرار گرفته است.
معاون فني و عمراني شهرداري قزوين اميدوار شد: همراه با مساعد شدن هوا و خشک شدن زمين زيرگذر نصر، لايه‌ي دوم آسفالت انجام خواهد شد که پيش‌بيني مي‌شود تا يک هفته‌ي آتي به برنامه‌ي تدوين شده دست يابيم.
وي يادآور شد: در حال حاضر مسير غرب به شرق زيرگذر باز است تا براي رفت و آمد خودروها مشکلي پيش نيايد.
پايان پيام


 

 

تصاویر مرتبط