پنجشنبه ۱۳۹۲/۰۱/۲۹

شفيعي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين خبر داد؛

اتمام بخشي از عمليات عمراني تقاطع غيرهمسطح مطهري و ايثار

طبق برنامه ريزي انجام شده براي بهره برداري به موقع از تقاطع غيرهمسطح مطهري و ايثار، سازمان عمران شهرداري قزوين توانست عمليات عمراني محوله به اين سازمان را به اتمام برساند.

 

مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني كه توسط اين سازمان براي بهره برداري از پروژه تقاطع غيرهمسطح مطهري و ايثار بايد انجام مي‌شد، طبق برنامه زمان بندي به اتمام رسيد.
 
به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ سيد حسين شفيعي با بيان اينكه اجراي عمليات عمراني خاكبرداري، مخلوط ريزي، جدول گذاري، اجراي جاليز پياده‌روها و قيرپاشي و آسفالت اين پروژه بر عهده اين سازمان بود، بيان كرد: وظايفي كه به اين سازمان واگذار شده بود به اتمام رسيده است و عمليات عمراني آسفالت اين پروژه در مرحله پاياني قرار دارد.
 
شفيعي بيان كرد: اين پروژه در راستاي كاهش بار ترافيكي و ايجاد دسترسي آسان به شهرك كوثر و مينودر با اعتباري بالغ بر 50ميليارد ريال به بهره برداري خواهد رسيد.
 
وي با بيان اينكه عمليات عمراني اين پروژه از مرداد ماه سال90 آغاز شده است، اضافه كرد: طول پل مطهري 421متر و ارتفاع آن 7متر و طول پل ايثار 2/55متر و عرض 11متر  مي‌باشد.
 
شفيعي خاكبرداري، مخلوط ريزي، زيرسازي، جدول گذاري و بيس ريزي را از جمله مشخصات فني اين پروژه عنوان و بيان كرد: احداث اين تقاطع غيرهمسطح در منطقه سه شهرداري قزوين از نظر كاهش بار ترافيكي مهم مي‌باشد و بهره برداري از آن رضايت شهروندان را به همراه دارد.
 
اين مسوول اضافه كرد: كارفرماي اين پروژه منطقه سه شهرداري قزوين مي‌باشد كه بخشي از عمليات عمراني اين پروژه بر عهده اين سازمان است كه توانسته طبق برنامه ريزي انجام شده، عمليات عمراني محوله به اين سازمان را به اتمام برساند.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط