سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۱/۲۷

رهبري منش، معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين؛

افزايش رضايت شهروندان ازوضعيت جمع آوري زباله ها و نظافت معابر

رضايت شهروندان از عملكرد شهرداري قزوين در سال 91 نسبت به سال 90 در خصوص جمع‌آوري، حمل زباله‌ها، ضايعات ساختماني، نظافت خيابان‌ها و رفت و روب كوچه‌ها 6درصد افزايش يافته است.

 


معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين گفت: در نظرسنجي انجام شده از شهروندان، رضايت شهروندان در سال 91 نسبت به سال 90 در خصوص جمع­آوري، حمل زباله­ها، ضايعات ساختماني، نظافت خيابان‌ها و رفت و روب كوچه‌ها توسط شهرداري قزوين 6درصد افزايش يافته است.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ جمال رهبري منش افزود: شهرداري قزوين توانسته است تحول چشمگيري در جهت ارتقاء سطح بهداشت و حفظ محيط زيست شهري و بهينه سازي وضعيت جمع آوري، حمل و نقل و تفکيک و دفن زباله و همچنين گسترش فرهنگ استفاده مجدد از مواد و بازيافت ايجاد کند.
  وي بيان كرد: با توجه به افزايش جمعيت شهر قزوين به علت تحت پوشش قرار دادن بعضي از روستاهاي مجاور و متعاقباً افزايش حجم كار، سازمان با تلاش شبانه­روزي و اثربخش خود توانسته است رضايت شهروندان را در سال 1391 نسبت به 1390 با رشد 6 درصدي و نسبت به سال پيش از آن با رشد 1/ 9درصدي مواجه کند.
 اين مقام مسوول افزود: افزايش رضايت شهروندان ناشي از فعاليّت مستمر مسوولين سازمان و عوامل اجرايي آن بوده است و همّت آنان را در افزايش کمي و کيفي اين وظيفه در سال جاري دوچندان خواهد کرد.
 رهبري منش ادامه داد: امروزه به دليل گسترش فرهنگ شهر نشيني و افزايش جمعيت ساکن در شهرها، مقوله تأمين بهداشت جامعه شهري از جمله مهمترين مسائلي است که بايد مورد توجه ويژه برنامه ريزان و مديران شهري قرار گيرد، در اين ميان نقش شهرداري که به عنوان متولّي مديريت پسماندهاي جامد شهري يکي از اصلي ترين عوامل تاثير گذار در بهداشت جامعه بسيار تعيين کننده بوده به گونه‌اي که تنها يک روز وقفه در انجام وظايف محوله شهرداري در زمينه تنظيف شهر و جمع آوري و حمل و دفع زباله‌ها، تهديدي جدي براي سلامت جامعه محسوب خواهد شد.
وي بيان كرد:شهرداري قزوين با بهره گيري از دانش و تکنولوژي روز و استفاده از تجارب ساير شهرهاي بزرگ جهان و دريافت خدمات علمي و مشاوره اي از صاحب نظران و متخصصين دانشگاهي در قالب طرح‌هاي مطالعاتي و تحقيقاتي، توانسته است تحول چشمگيري در جهت ارتقاء سطح بهداشت و حفظ محيط زيست شهري و بهينه سازي وضعيت جمع آوري، حمل و نقل و تفکيک و دفن زباله و همچنين گسترش فرهنگ استفاده مجدد از مواد و بازيافت ايجاد كند.
پايان پيام
 
 
 
 
 
 

 

تصاویر مرتبط