چهارشنبه ۱۳۹۱/۱۲/۳۰

صادقي جهاني، مديرکل صداوسيماي مرکز قزوين:

استوديو شهر بزرگترين سرمايه اجتماعي شهرداري قزوين است

استوديو شهر بزرگترين سرمايه اجتماعي شهرداري قزوين براي ارتباط با شهروندان است.

 

مديرکل صداوسيماي مرکز قزوين گفت: استوديو شهر بزرگترين سرمايه اجتماعي شهرداري قزوين براي ارتباط با شهروندان است كه بايد از اين ظرفيت استفاده كرد.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ ابوالحسن صادقي جهاني در آخرين روز كاري سال جاري در بازديد از مركز كنترل ترافيك شهرداري قزوين و استوديو راديو و تلويزيوني شهر قزوين به همراه شهردار قزوين و معاونين و مديران شهردار قزوين افزود: يكي از موضوعات مهم و تاثيرگذار در دستگاه‌هاي اجرايي ارتباط با مردم است كه شهرداري قزوين در اين زمينه با داشتن استوديو شهر، بزرگترين سرمايه اجتماعي را دارد كه تاكنون توانسته در اين مهم موفق باشد.
وي با بيان اينكه شهرداري قزوين با افتتاح استوديو شهر دستاوردهاي خوبي در ارتباط با مردم داشته است، بيان كرد: برنامه‌هاي كه از راديو شهر پخش مي‌شود با نگاه كارشناسي و برنامه ريزي دقيق صورت گرفته است و تاكنون مخاطبان زيادي را به خود جذب كرده است.
جهاني با اظهار اينكه بايد در زمينه پرسش گري از شهروندان و استفاده از نخبگان در هر زمينه بيشتر كار شود، افزود: پرسش‌گري از شهروندان و استفاده از نخبگان باعث خواهد شد ارتباط با مخاطبان بيشتر از گذشته صورت گيرد.
گفتني است؛ مديركل صدا و سيماي مركز قزوين به همراه شهردار قزوين و معاون حمل و نقل و ترافيك، مدير منطقه سه، مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي، رئيس اداره روابط عمومي شهرداري قزوين در آخرين روز كاري سال جاري از مركز كنترل ترافيك شهرداري قزوين و استوديو شهر شهرداري قزوين بازديد كردند.
همچنين در اين بازديد معاون حمل و نقل و ترافيك و رئيس اداره روابط عمومي شهرداري قزوين و مدير استوديو شهر توضيحاتي در خصوص تاسيس، امكانات، اقدامات و شرح وظايف مركز كنترل ترافيك و استوديو شهر و تاثير بسزاي آن در اصلاح و فرهنگ ترافيكي شهر و اطلاع رساني به موقع و به هنگام به شهروندان ارائه كردند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط