سه‌شنبه ۱۳۹۱/۱۲/۲۲

معاون سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد:

نصب 8دستگاه تابلوي راهنماي مسيردر سطح شهر قزوين براي راهنمايي مسافران

معاون فني اجرايي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: در آستانه سال نو،8دستگاه تابلوي راهنماي مسير و اطلاعاتي با اعتباري بالغ بر 50ميليون تومان در سطح شهر قزوين نصب مي شود.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، جمشيد آقاجاني در خصوص نصب تابلوهاي مسيرنادري، عمران،هلال احمر و طالقاني اظهار داشت: با توجه به اين که در آستانه تعطيلات نوروزي قرار داريم و قطع يقين حجم قابل توجهي از مسافران به شهر قزوين را در اين ايام شاهد خواهيم بود، سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين به منظور راهنمايي و هدايت مسافران نوروزي اقدام به نصب تابلوهاي جديد راهنماي مسير کرده است.
وي با اشاره به اهداف اجراي اين طرح بيان کرد: يکي از اهداف اجراي اين طرح احداث تقاطع هاي 7و9دي و ضرورت جمع آوري تابلوهاي بالاسري راهنماي مسير درکارگاه پروژه مذکور است.
اين مسئول افزود: تغييرات به وجود آمده در نحوه دسترسي ها نيز منجر به تغييرات متن تابلوهاي راهنماي مسير شده است که ضرورت تعويض اين تابلوها با تابلوهاي راهنماي مسيرجديد را دوچندان کرده است.
معاون فني اجرايي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين ادامه داد: لذا سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اقدام به طراحي تابلوهاي بالاسري جديد کرده که در نقاط مختلف شهر قزوين که مشخص شده است، نصب مي شود.
آقاجاني در خاتمه افزود: عمليات نصب اين تابلوهاي جديد در فروردين ماه سال92 همزمان آغاز تعطيلات نوروزي به اتمام خواهد رسيد.

 پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط