شنبه ۱۳۹۸/۰۴/۱۵

عرشیان خبر داد:

برگزاری اولین دوره آموزشی تاکسیران همیار آتش نشان

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری اولین دوره آموزشی تاکسیران همیار آتش نشان در سازمان آتش نشانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: با توجه به امضای تفاهم نامه ایمنی محور بین سازمان تاکسیرانی و سازمان آتش نشانی مبنی بر آموزش تاکسیرانان همیار آتش نشان و ارتقای آگاهی های عمومی در زمینه پیشگیری و مقابله با آتش سوزی و توسعه فرهنگ ایمنی، اولین دوره آموزشی تاکسیرانان همیار آتش نشان با حضور 40 تاکسیران در سازمان آتش نشانی برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این دوره آموزشی، تاکسیرانان همیار آتش نشان به طور علمی و عملی با موضوعاتی چون کار با کپسول آتش نشانی، روش های خاموش کردن آتش، گازگرفتگی در منزل و محیط کار و راهکارهای مقابله با آن، آتش سوزی و انفجار مخزن گاز در جایگاه سی ان جی و راهکارهای مقابله با آن آشنا شدند.

عرشیان تصریح کرد: افزایش توانمندی رانندگان تاکسی در مقابله با حریق های احتمالی در سطح شهر و یاری رساندن به شهروندان، از جمله اهداف این دوره های آموزشی است و برگزاری چنین دوره هایی برای سایر تاکسیرانان ناوگان سازمان تاکسیرانی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تاکسیرانان به عنوان قشری که ارتباط زیادی با شهروندان دارند، می توانند در هنگام بروز حوادث احتمالی به یاری شهروندان بشتابند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط