یکشنبه ۱۳۹۱/۱۲/۲۰

منتظري، مدير واحد مطالعات سازمان حمل و نقل شهرداري قزوين:

پروژه جمع آوري و تحليل آمار تصادفات سطح شهر با اعتباري بالغ بر 50ميليون ريال اجرا مي‌شود

پروژه جمع آوري و تحليل آمار تصادفات سطح شهر و ارائه راهکارهاي کاهش اين آمار با بودجه اي بالغ بر 50 ميليون ريال و به مدت 3 ماه جهت تحليل آمار مرتبط با سال 91 اجرا مي‌شود.

مدير واحد مطالعات ، طراحي و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين گفت:پروژه جمع آوري و تحليل آمار تصادفات سطح شهر و ارائه راهکارهاي کاهش اين آمار با بودجه اي بالغ بر 50 ميليون ريال و به مدت 3 ماه جهت تحليل آمار مرتبط با سال 91  اجرا مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، فرزانه منتظري افزود: با توجه به افزايش آمار تصادفات در سطح شهر قزوين،سازمان حمل ونقل و ترافيك شهرداري قزوين با همكاري پليس راهور نسبت به جمع آوري آمار و اطلاعات تصادفات سطح شهر، تحليل آمار مذكور و شناسايي نقاط حادثه خيز بر مبناي شاخص تصادفات و با توجه به ضرورت كاهش تصادفات فوتي و جرحي اقدام کرده است.
وي بيان كرد: در اين راستا در اولويت اول، اين سازمان نسبت به تكميل فرم­هاي اطلاعات تصادفات بر مبناي دلايل وقوع حادثه و بررسي علت تامه تصادفات و شناسايي آن اقدام کرده و در مرحله بعد باتوجه به ماهيت دلايل وقوع حادثه كه مي­تواند هر يك از عوامل شرايط محيطي، جوي، روشنايي، عدم توجه راننده و ... باشد نسبت به رفع علت تامه با ارايه راهكار اجرايي و يا فرهنگي اقدام مي کند.
اين مسوول عنوان کرد: همچنين بانك اطلاعات مذكور به بررسي تاثير اقدامات اجرايي حوزه حمل و نقل بر كاهش آمار تصادفات به عنوان يكي از شاخص ها اين حوزه مي پردازد.
مدير واحد مطالعات ، طراحي و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين بيان كرد: مديريت نگهداري، بروز رساني، کاهش هزينه هاي تعمير و نگهداري و نظارت بر عملکرد از مهم ترين اهداف اجراي اين طرح است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط