شنبه ۱۳۹۸/۰۳/۲۵

جهانگیری:

ایمن سازی بلوار شهید با هنر به پایان رسید

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: 220 متر از بلوار شهید باهنر روبروی خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی ایمن سازی و نرده گذاری شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: نرده گذاری رفوژ میانی معابر یکی از راهکارهای موثر برای ممانعت از تردد عابران پیاده از عرض معابر و به تبع آن کاهش تصادفات درون شهری است.

وی عنوان کرد: با توجه به این مزیت استفاده از نرده ها در رفوژ میانی معابر سعی می شود در نقاط حادثه خیز از نرده ها برای جلوگیری از تردد عابران پیاده از عرض معابر استفاده کنیم زیرا ایجاد محدودیت از این طریق مانع تصادف بین عابرپیاده و خودرو می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: بر اساس نیازسنجی صورت گرفته، 220 متر از بلوار شهید باهنر محدوده خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی ایمن سازی و نرده گذاری شد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم به منظور حفظ جان خود از نقاط خط کشی شده و پل های عابرپیاده برای تردد در عرض خیابان استفاده کنند.

وی یادآور شد: کارشناسان سازمان تمام معابر سطح شهر را به لحاظ امنیت ترافیکی بررسی کرده و اقدامات لازم از قبیل اجرای خط کشی گذر عرضی عابرپیاده، احداث پل هوایی و ایجاد مانع برای جلوگیری از تردد عابران پیاده از نقاط پرخطر را برای اجرا در دستورکار سازمان قرار می دهند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط