چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۳/۰۸

حافظی:

باز طراحی مسیر دسترسی اسماعیل آباد در دست انجام است

محمد اسماعیل حافظی ، مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین، گفت: بازطراحی مسیر دسترسی اسماعیل آباد در جهت افزایش ایمنی و تسهیل تردد همشهریان در دست انجام است .

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین؛ حافظی گفت: با توجه اینکه رسیدگی و توسعه به نواحی منفصل از اولویت های مدیریت شهری است، پروژه بازطراحی مسیر دسترسی اسماعیل آباد، به طول تقریبی 3 کیلومتر، در دستور کار سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین قرار گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: زیرساخت راه از اساسی ترین زیرساخت ها در توسعه متوازن و توزیع عادلانه منابع شناخته می‌شود و با بهبود مسیر دسترسی اسماعیل آباد امکان توسعه و دسترسی به فرصت‌های بیشتری برای این ناحیه فراهم ‌خواهد شد.

حافظی افزود: باز طراحی مسیر دسترسی اسماعیل آباد توسط دانش تخصصی نیروهای سازمان طراحی شهرداری قزوین انجام می شود و در مراحل پایانی است.

وی یادآور شد: افق این طرح میان مدت بوده و افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور شهروندان و ارتقای فضای زیست شهری و کیفیت زندگی در ناحیه اسماعیل آباد و اراضی توسعه شمال شهر قزوین و کاهش تصادفات مسیر اهداف اصلی آن است.

مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های مهم مسیر اسماعیل آباد دسترسی آن به آزادراه به واسطه تقاطع غیرهمسطح یادگار امام است و با اصلاح هندسی مسیر و مناسب سازی آن، دسترسی مناسب گردشگران به ناحیه اسماعیل آباد و ناحیه شمال قزوین تسهیل می‌شود.

حافظی افزود: تقویت این فرصت می‌تواند اقتصاد شهری این منطقه را تغییر داده و گامی در جهت توسعه پایدار و شکوفایی منطقه باشد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط