سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۲/۲۴

جهانگیری:

نورپردازی پایه چراغ راهنمایی در سه تقاطع انجام شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، گفت: نورپردازی پای چراغ راهنمایی تقاطع مدنی – نوروزیان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: نقش کلیدی چراغ های راهنمایی در انتظام بخشی به ترافیک عبوری از تقاطع ها بر کسی پوشیده نیست.

وی عنوان کرد: به منظور  تامین دید بهتر رانندگان و در راستای افزایش ایمنی عبور و مرور در تقاطع های پرتردد پروژه نورپردازی پای چراغ های 4 تقاطع سطح شهر در دستور کار سازمان قرار گرفته که تا کنون در سه تقاطع انجام شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: این پروژه برای نخستین بار در تقاطع صدا و سیمای مرکز قزوین اجرا شد و در حال حاضر پروژه نورپردازی پای چراغ راهنمایی در تقاطع معلم-نوروزیان و مدنی نوروزیان انجام شده است.

جهانگیری گفت: این نورپردازی طبق رنگ چراغ راهنمایی بوده و با دید بهتری که برای رانندگان ایجاد می کند در نظم بخشی به تردد خودروها در تقاطع ها موثر است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه در تقاطع های ، ولیعصر و ۲۲بهمن نیز اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: اعتبار لازم برای اجرای پروژه نورپردازی پای چراغ های راهنمایی  4 تقاطع مذکور 200میلیون تومان برآورد شده است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط