چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۱/۲۸

داودی،رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

برگزاری جشنواره ها نقش بسزایی در بروز خلاقیت و شناسایی جوانان مستعد دارد

داودی،رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت:جشنواره هایی نظیر مجری شو نقش بسزایی در زمینه سازی برای بروز خلاقیت و شناسایی کودکان،نوجوانان و جوانان مستعد دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛حکمت الله داودی در مراسم تجلیل از نفرات برتر اولین «جشنواره بزرگ مجری شو» افزود:شورای اسلامی شهر با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متنوع بدنبال ایجاد نشاط و شادابی در میان شهروندان و تقویت امید در جامعه است.

وی اظهار کرد:جشنواره مجری شو از برنامه‌های برنامه خوبی است که توجه به نسل جوان را مطرح کرد تا بتوانیم توانمندی این گروه را شکوفا کنیم.

داودی خاطرنشان کرد:در استان قزوین مجریان قوی و با سابقه‌ای وجود دارند که باید توسط آنان کادر سازی و تربیت مجریان جوان که جایگزین آنها شوند صورت گیرد و این برنامه بهترین فرصت برای رسیدن به این هدف است.

وی اضافه کرد: شورای شهر قزوین با نگاه همه جانبه که دارد در بسیاری از عرصه‌ها ورود کرده و تلاش می‌کند برنامه‌های جوان پسند و شادی را برگزار کند تا شاهد نشاط مضاعف در شهر باشیم.

وی اظهار داشت: توجه به بانوان و جوانان در اولویت برنامه‌های شورای شهر قرار دارد و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و توسعه بوستان‌های بانوان امیدواریم شاهد ایجاد شادابی بیشتری در شهر باشیم.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط