چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۱/۲۸

نفرات برتر اولین جشنواره بزرگ مجری شو در قزوین معرفی شدند

همزمان با میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان؛مراسم تجلیل از نفرات برتر اولین جشنواره بزرگ مجری شو با حضور داودی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در سالن اجتماعات بانو حضرت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛درافشانی،رئیس  سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری در این مراسم گفت:اولین جشنواره مجری شو به همت شهرداری،شورای اسلامی شهر و سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از ۲۵ مهرماه سال گذشته کلید خورد و تا ۲۸ فروردین ماه امسال ادامه یافت و امشب منتخبین جشنواره معرفی می‌شوند.

 

محمد درافشانی افزود:مهمترین هدف ما ارتقا سخن وری و شناسایی و کشف استعدادهای نهفته در میان رده‌های سنی مختلف و انتقال آرا و تجارب ارزشمند صاحبان ایده و تجربه در این بخش است تا بتوانیم از این ظرفیت در استان استفاده کنیم.

 

وی ارتقای نشاط و هویت بخشی، تقویت اعتماد به نفس و خودباوری شرکت کنندگان را از دیگر اهداف برگزاری «اولین جشنواره  مجری شو » ذکر کرد.

 

درافشانی بیان کرد: اولین جشنواره مجری شو به همت شورای اسلامی و سازمان فرهنگی شهرداری قزوین از ۲۵ مهرماه سال گذشته کلید خورد و تا ۲۸ فروردین ماه امسال ادامه یافت و امشب منتخبین جشنواره معرفی می‌شوند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد:500 فیلم از شرکت کنندگان به دبیرخانه اولین جشنواره مجری شو ارسال شد که 350 فیلم به مرحله داوری راه یافت و پس از بررسی فیلم ها به شکل غیر حضوری، 70 اثر به مرحله نهایی جشنواره مجری شو راه یافتند.

 

درافشانی افزود:در مرحله نهایی، ۷۰ منتخب اولین جشنواره بزرگ مجری شو، اجرای صحنه یداشتند و به رقابت پرداختند و در نهایت پس از داوری 30 نفر برگزیده نهایی شدند.

 

وی تصریح کرد:با انتخاب هیئت داورانی از مجریان توانمند و مجرب تلاش شد قضاوت عادلانه ای در این زمینه صورت گیرد و در این میان شاهد استقبال خانواده‌ها از این رویداد فرهنگی بودیم.

 

درافشانی خاطرنشان کرد:از میان ۵۰۰ نفر از شرکت کنندگان تعداد ۷۰ نفر برای اجرای صحنه‌ای انتخاب شدند و در نهایت در سه رده کودک و خردسال، نوجوان و بزرگسال افراد برتر انتخاب شدند.

 

در ادامه مراسم  مجریان منتخب در رده‌های سنی خردسال و کودک، نوجوان و بزرگسال به شرح ذیل معرفی شدند:

در بخش مجریان خردسال کمتر از هفت سال از ترنم جمشید پور و شمایل ملاعلی پور تجلیل شد.

 

در بخش کودکان نفرات اول به صورت مشترک میکروفون زرین و لوح یابود به فاطمه زهرا رضایی و کیاوش سروش تعلق گرفت.همچنین پرهام شعبانی دوم شد و امیر مهدی جعفری در رده سوم جای گرفت.در این بخش از هفت نفر نیز تجلیل شد.

 

در بخش نوجوانان سهیل عمویی اول شد، گلاره کلهر چگینی در رده دوم قرار گرفت و بهاره گیلانیان سوم شد.در این بخش نیز هفت نفر مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

در بخش بزرگسالان محسن مؤمنی در رده نخست جای گرفت و سمیه بازیار دوم شد و سپیده علی مردانی درمکان سوم ایستاد.در این رده نیز از هفت مجری تجلیل شد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط