دوشنبه ۱۳۹۸/۰۱/۲۶

آیت اله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین:

جانبازان گلستان‌های انقلاب اسلامی هستد که ملت قدردان ایثار آنان است

آیت اله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت:جانبازان و ایثارگران همانند گلستان های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند که ملت و مسئولان همیشه قدردان خدمات آنها به انقلاب اسلامی ایران می باشند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ آیت اله عبدالکریم عابدینی در آئین تجلیل از جانبازان قطع نخاعی،خانواده شهدای مدافع حرم و جانبازان شاغل در شهرداری قزوین افزود:در کنار جانبازان باید از خانواده‌های آنان که همواره پای کار هستند و صبورانه و ایثارگرانه از این اسطوره‌های استقامت پرستاری می‌کنند، قدردانی کرد.

وی اظهار کرد:سخنی که رئیس جمهور آمریکا به سپاه پاسداران گفته در واقع این حرف را با همه ملت مطرح کرده و خوی ددمنشانه خود را نشان داده است.

آیت اله عابدینی افزود:سپاه در بسیاری از صحنه‌ها توانمندی خود را به نظام اسلامی و مردم نشان داده و این اقدام آمریکا بار دیگر حمایت همه جانبه ملت ایران از این نهاد انقلابی را به نمایش گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد:در سیل اخیر، حضور پر قدرت سپاه از تحمیل خسارت‌های بیشتر به کشور جلوگیری کرد و اگر سپاه نبود، داعش جنایت های وحشیانه ای را در ایران انجام می داد.

آیت اله عابدینی اضافه کرد:امروز مرزهای انقلاب اسلامی ایران از آفریقا، یمن، سوریه، عراق، افغانستان و فلسطین فراتر رفته است، آمریکا از این اقتدار به هراس افتاده و به سپاه اهانت کرده است

گفتنی است،در آئین امتداد پرواز، از ۱۷ جانباز قطع نخاعی، ۹ خانواده مدافع شهدای مدافع حرم و ۱۹ جانباز شاغل در شهرداری قزوین تقدیر شدند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط