سه‌شنبه ۱۳۹۱/۱۰/۲۶

ظاهري، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين مطرح كرد؛

افزايش رضايت شهروندان قزويني از مديريت شهري با افتتاح پروژه‌هاي شاخص

افتتاح پروژه‌هاي شاخص و برگزاري برنامه هاي متنوع فرهنگي باعث افزايش رضايت شهروندان از مديريت شهري شده است.

 

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: افتتاح پروژه‌هاي شاخص و برگزاري برنامه‌هاي متنوع فرهنگي باعث افزايش رضايت شهروندان از مديريت شهري شده است.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ عباس ظاهري در مراسم تقدير از فعالان در برگزاري بزرگداشت روز قزوين، مناسب‌سازي شهر قزوين در نوروز 91، نمايشگاه بازي و اسباب بازي و افتتاح پروژه‌هاي شاخص شهرداري قزوين كه به همت شوراي اسلامي و شهردار قزوين برگزار شد،با اظهار اينكه شهروندان و مسوولان استان شاهد مديريت جدي و فعال مديران شهري هستند، افزود: شهروندان در چند سال اخير شاهد ارائه خدمات با كيفيت‌تر از وضع موجود با توجه به شرايط فرهنگي و تاريخي قزوين هستند.
وي با بيان اينكه مردم هميشه پشتوانه ارزش‌هاي اسلامي كشور و تلاش در توسعه و آباداني بودند و اين باعث افتخار كشور است، بيان كرد: مسوولين شهري هنوز نتوانستند به طور شايسته حق مردم را ادا كنند اما هميشه در تلاش هستند تا بتواند با ارائه خدمات به مردم به نحو شايسته خدمت كنند.
ظاهري با اشاره به اهميت برگزاري اولين بزرگداشت روز قزوين در سال جاري كه در كشور بي نظير بود، گفت: در سال جاري اقدامات بسيار مهمي در شهر قزوين همچون افتتاح پروژه هاي شاخص، برگزاري نمايشگاه بازي و اسباب‌بازي و استقبال از بهار انجام شده است كه قابل تقدير و تشكر است.
رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين با تصريح اينكه اقدامات مهمي كه در طول سال مي‌شود كار آساني نيست و نياز به برنامه ريزي دقيق و تلاش دارد، گفت: افتتاح پروژه‌هاي شاخص و برگزاري برنامه هاي متنوع فرهنگي باعث افزايش رضايت شهروندان از مديريت شهري شده است.
گفتني است؛ در پايان مراسم از زحمات فعالان در برگزاري روز قزوين، مناسب سازي شهر در نوروز 91، نمايشگاه بازي و اسباب بازي و افتتاح پروژه هاي شاخص شهرداري قزوين با اهداي هديه و لوح تقدير و تشكر شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط