سه‌شنبه ۱۳۹۱/۱۰/۱۹

مسئول طرح کارت پارک سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

طرح کارت پارک مجددا در خيابان نادري قزوين اجرا مي شود

مسئول طرح کارت پارک سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين از اجراي مجدد طرح کارت پارک در خيايان نادري شهر قزوين خبر داد.


به گزارش وابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، سپيده صالحي اظهار داشت : طرح کارت پارک در خيابان نادري پيش از اين نيز اجرا مي شده است، اما به دليل احداث پل روگذر نادري به حال تعليق درآمده بود.
وي افزود : به دنبال تقاضاي پليس پس از بازديد مشترکي که جهت نصب تابلوهاي کارت پارک و توقف مطلقا ممنوع در حريم تقاطع ها، اجراي طرح کارت پارک مجددا در اين محدوده از شهر آغاز شده است.
اين مسئول اضافه کرد: همچنين اجراي طرح کارت پارک علاوه بر نادري جنوبي پس از اين در نادري شمالي که قبلا مصوبه آن از سوي شوراي شهر اخذ شذه بود، اجرا خواهد شد.
مسئول طرح کارت پارک سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد : در خيابان نادري طرح اجراي کارت پارک فعلا به صورت سنتي اجرا مي شود و پس از آماده شدن تجهيزات سيستم که شامل کارت الکترونيکي و دستگاه هاي پايانه فروش است، طرح به صورت مکانزه به اجرا درخواهد آمد.
صالحي با اشاره به اين که در خيابان فلسطين نيز مشکلات متعددي از لحاظ کمبود پارک حاشيه اي وجود دارد، گفت : در اين محدوده از شهر نيز بررسي هاي کارشناسي در حال انجام است که پس از بررسي هاي کارشناسي در خصوص امکان اجراي طرح پارک حاشيه اي از طريق نظارت پارکبان ساماندهي خواهد شد.
 
 پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط