چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۹/۲۹

همداني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

پل عابر پياده در تقاطع شهيدبابايي شهر قزوين نصب مي‎شود

با هدف تأمين ايمني عابران، پل عابر پياده در تقاطع شهيد بابايي شهر قزوين نصب مي‌شود.

 

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: با وجود نصب علائم گذر عابر پياده و سرعت گير در تقاطع شهيد بابايي، نياز به نصب پل عابر در اين تقاطع احساس مي‌شود، چرا که پس از نصب آن، رانندگان و عابران با اطمينان خاطر بيشتري مي توانند از اين ميدان عبور کنند.
سيدمهدي يدي همداني با بيان اينکه طراحي پل عابر پياده در اين تقاطع بايد متناسب با منظر شهري باشد، افزود: طراحي اين پل، بايد بيشترين مطابقت را از لحاظ معماري با تقاطع غير همسطح سرداران داشته باشد و براي نصب آن، با در نظر گرفتن ملاحظات، مناقصه اي برگزار و پيمانکار مشخص مي‌شود.
وي با اشاره به اجراي اصلاح هندسي ورودي و خروجي بلوار شهيد لشگري و مدرس شمالي بيان کرد: با اجراي اصلاح هندسي مسير کندرو بلوار شهيد لشگري، گره هاي ترافيکي ورودي و خروجي اين دو بلوار به حداقل مي‌رسد.
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين به اجراي اصلاح هندسي در ميدان سرداران اشاره و عنوان کرد: اصلاح هندسي راستگردهاي زير پل سرداران، پياده روها و ديگر اصلاحات هندسي در اين محدوده، توسط سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري در حال اجرا است.
همداني در پايان خاطر نشان کرد: پس از انجام اصلاح هندسي ميدان سرداران، در مرحله بعدي، طرح اصلاح هندسي بلوار آزادگان (غياث آباد) در دستور کار شهرداري قرار دارد که با اجراي آن، رانندگاني که از روي پل عبور مي‌کنند مي توانند به غياث آباد دسترسي داشته باشند و با تمهيدات پيش‌بيني شده در آينده استفاده بهتري از پل سرداران خواهد شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط