دوشنبه ۱۳۹۱/۰۹/۲۰

معاون اداري و مالي شهرداري قزوين:

پرداخت به موقع عوارض توسعه و پيشرفت شهر را به همراه خواهد داشت

پرداخت عوارض به موقع شهروندان قزويني مي‌تواند شهرداري قزوين را در راستاي توسعه و پيشرفت عمراني، خدماتي و رفاهي كمك بسزايي كند.

 

معاون اداري و مالي شهرداري قزوين گفت: پرداخت عوارض به موقع شهروندان قزويني مي‌تواند شهرداري قزوين را در راستاي توسعه و پيشرفت عمراني، خدماتي و رفاهي كمك بسزايي كند.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ سيد تقي مجابي كه در برنامه تلويزيوني پيام شهر سخن مي گفت، با بيان اينكه عوارض دريافتي از شهروندان قزويني براي اداره شهر قزوين هزينه مي‌شود، افزود: با عوارض دريافتي از شهروندان مانند عوارض پسماند و نوسازي فقط مي توان جزء ناچيزي از هزينه‌هاي اداره شهر را تامين كرد.
وي با اشاره به اينكه طبق تفريق بودجه صورت گرفته شهرداري قزوين در سال گذشته براي هر خانوار يك ميليون تومان هزينه كرده است، گفت: شهروندان قزويني در پرداخت عوارض نوسازي و پسماند مي‌توانند بدون مراجعه حضوري به پرتال شهرداري قزوين مراجعه كنند و از اين طريق عوارض خود را پرداخت كنند.
معاون اداري و مالي شهرداري قزوين خاطر نشان كرد: با ايجاد اتوماسيون اداري در شهرداري قزوين پرداخت‌هاي شهروندان به اين نهاد شفاف شده است و همين امر رضايت آنان را جذب كرده است.
اين مقام مسوول بيان كرد: شهرداري قزوين در اجراي پرو‍ژه‌هاي شاخص عمراني از پيمانكاران قوي استفاده كرده است تا در حين عمليات اجرايي با مشكل مواجه نشوند.
وي با بيان اينكه شهرداري قزوين 400 ميليارد تومان براي ارائه امكانات عمراني و رفاهي به شهروندان قزويني طي سال‌هاي گذشته سرمايه‌گذار جذب كرده است، گفت: شهرداري قزوين 17 سرمايه‌گذار جذب كرده است و تاكنون با 12 نفر از اين سرمايه‌گذاران قرارداد منعقد كرده و با پنج سرمايه‌گذار ديگر در حال انعقاد قرارداد است.
مجابي حوزه معاونت اداري و مالي را به عنوان مهم‌ترين بخش شهرداري قزوين عنوان و بيان كرد: اين حوزه در راستاي كسب اعتمادسازي شهروندان قزويني و درآمدسازي به شهرداري قزوين كمك بسزايي مي‌كند.
معاون اداري و مالي شهرداري قزوين با بيان اينكه نيروي انساني سرمايه داخلي شهرداري قزوين است، اظهار كرد: حوزه مالي و اداري اين نهاد از كاركناني كه تحصيلاتشان مربوط به حوزه شهرداري بوده استفاده كرده تا بتواند به شهروندان قزويني خدمات موثرتري ارايه دهد.
مجابي با بيان اينكه حوزه اداري و مالي شهرداري قزوين خدمات مفيدي از جمله بيمه تكميلي به كارمندان اين نهاد ارائه مي‌دهد، يادآور شد: اين نهاد براي تامين امكانات رفاهي، تفريحي و درماني به آنان تلاش مي‌كند.
معاون اداري و مالي شهرداري قزوين با اشاره به اينكه هر ساله براي كاركنان شهرداري مقدمات سفرهاي زيارتي مهيا مي‌شود، گفت: شهرداري قزوين امسال هتلي در بهترين منطقه شهر مقدس مشهد خريداري كرده است تا بتواند امكانات زيارتي و رفاهي مطلوبي را به آنان ارايه دهد و رضايتشان را كسب كند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط