سه‌شنبه ۱۳۹۱/۰۸/۰۹

حجت‌الاسلام سيد جواد موسوي شالي:

توسعه شهر قزوين با افتتاح پروژه هاي شاخص و پيش از موعد تحقق يافته است

به مناسبت دهه ولايت شهردار قزوين، مشاور استاندار قزوين و ساير مديران شهري قزوين با حجت‌الاسلام سيد جواد موسوي شالي، پدر شهيد سيد كمال موسوي شالي ديدار و گفتگو كردند.

 

فرزند آيت‌الله سيد حسن موسوي شالي گفت: شهردار قزوين براي توسعه شهر قزوين به گونه‌اي عمل كرده است كه كمترين مخالف را داشته باشد و عملكرد ايشان مورد رضايت شهروندان قرار گيرد.
حجت‌الاسلام سيد جواد موسوي شالي در اين ديدار با اظهار رضايت از عملكرد مديريت شهري افزود: هر مسوولي داراي مخالفين و موافقيني هستند و مديرت فعلي شهرداري قزوين تنها مسوولي در شهر قزوين است كه كمترين مخالف را دارد و اكثر مسوولان و شهروندان از عملكرد ايشان براي توسعه شهر قزوين راضي هستند.
وي با بيان اينكه قبل از انقلاب اجراي يك پروژه عمراني چندين سال طول مي‌‎كشيد تا به بهره‌برداري برسد، افزود: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به بركت خون شهدا و همت مسوولين اجراي پروژه‌هاي عمراني  سرعت گرفت.
حجت‌الاسلام موسوي شالي بيان كرد: قزوين قبل از انقلاب داراي امكانات ناچيزي بود به طوري كه در آن زمان فقط خيابان مولوي، سپه و امام خميني وجود داشت، اما اكنون شاهد هستيم كه شهر قزوين چقدر توسعه پيدا كرده است و اين توسعه به بركت خون شهدا و همت مسوولين تحقق يافته است.
وي با اشاره به عملكرد مديريت شهري در چند سال گذشته گفت: تحولات خوبي در قزوين با مديريت جديد صورت گرفته است به طوري كهتوسعه شهر قزوين با افتتاح پروژه هاي شاخص و پيش از موعد تحقق يافته است.
حجت‌الاسلام موسوي شالي اضافه كرد: افتتاح تقاطع هاي غيرهمسطح در شهر قزوين در مدت كوتاه و پيش از موعد باعث شد قزوين توسعه خوبي پيدا كند و مشكلات ترافيكي بهبود يابد.
وي بيان كرد: شهر قزوين اين ظرفيت را دارد كه توسعه پيدا كند كه مديريت فعلي اين ظرفيت‌ها را به تحقق رسانده است و اميدواريم اين تلاش‌ها با توكل به خداوند ادامه پيدا كند.
حجت‌الاسلام موسوي شالي با تصريح اينكه در مديريت جديد به شهر قزوين توجه ويژه‌اي شده است، افزود: با توجه به مديريت خوب و توانمندي شهردار قزوين،باز هم مي‌توان طرح‌هاي بزرگتري در شهر قزوين اجرايي كند.
در ادامه مسعود نصرتي شهردار قزوين به طرح‌هاي در حال اجراي در راستاي تحول شهر قزوين اشاره و بيان كرد: در صورت اجراي كامل طرح ساماندهي امام زاده حسين (ع) تحولي خوبي در شهر قزوين به خصوص در زمينه توسعه گردشگري مذهبي  اتفاق خواهد افتاد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط