یکشنبه ۱۳۹۱/۰۷/۰۹

حبيبي، معاون عمراني استانداري قزوين:

فعاليت ستاد بحران در شهر قزوين بايد با مديريت واحد و يكپارچه آغاز شود

فعاليت ستاد بحران در شهر قزوين بايد با مديريت واحد و يكپارچه آغاز شود تا در زمان مواجه با حوادث غيرمترقبه با چندگانگي تصميم روبرو نشويم.

 

معاون عمراني استاندار قزوين گفت: با توجه به اينكه فعاليت ستاد بحران در شهر قزوين آغاز شده است، براي جلوگيري از تصميمات چندگانگي در حوادث غيرمترقبه فعاليت‌ها بايد با مديريت واحد و يكپارچه انجام شود.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ منوچهر حبيبي در جلسه ستاد بحران مديريت شهري كه با حضور مديران استاني و شهري در شهرداري قزوين برگزار شد، با تاكيد بر اطلاع رساني به هنگام و به موقع افزود: اگر بتوانيم حوادث را به موقع پيش‌بيني كنيم و بوسيله اطلاع رساني سازمان هواشناسي جلوتر از زمان حركت كنيم، خواهيم توانست خدمات مناسب تري به شهروندان در مواقع حوادث غيرمترقبه ارائه كنيم.
وي با تاكيد بر اطلاع رساني دقيق و شفاف سازمان هواشناسي بيان كرد: براي برنامه ريزي مناسب‌تر در سال جاري بايد نقاط ضعف و قوت سال هاي گذشته را شناسايي كنيم.
حبيبي با تاكيد بر لايروبي به موقع رودخانه ها و كانال هاي آب و بازديد از پل‌ها گفت: شهرداري مي‌تواند با تهيه شناسنامه براي هر پل روزانه وضعيت آنها را بررسي كند تا در بحران با مشكلي روبرو نشويم.
معاون استاندار با بيان اينكه بايد مصالح اضافي از كنار پل‌ها و كانال ها جمع‌آوري شود، تصريح كرد: براي مقابله با بحران بايد نمك به موقع خريداري و ذخيره شود و همچنين همه دستگاه‌ها و ماشين آلات براي برف روبي معاينه فني شود.
اين مقام مسوول اضافه كرد: براي برنامه ريزي در سال هاي آينده بازديدهاي لازم از رودخانه ها و كانال هاي حريم اتوبان صورت گيرد تا اقدامات عمراني آغاز شود.
در ادامه جلسه مسولان دستگاه هاي مرتبط با ارائه گزارش عملكرد در سال هاي گذشته به ارائه نقطه نظرات و پيشنهادات براي مقابله با بحران پرداختند.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط