چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۵/۱۱

ظاهري، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:

شهرداري به امور كوچك شهر هم توجه كند

توجه به پروژه‌هاي بزرگ نبايد مديران شهري را از انجام امور كوچك مردم غافل كند.

 

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: توجه به پروژه‌هاي بزرگ نبايد مديران شهري را از انجام امور كوچك مردم غافل كند.
عباس ظاهري در نشست اعضاي شوراي اسلامي شهر، شهردار و مديران شهرداري قزوين با شوراياران نواحي شهر كه شب گذشته در سالن باغستان برگزار شد، افزود: كار و فعاليت براي حل مشكلات مردم، بسيار لذت بخش است.
وي با اشاره به اينكه مسائل خرد و كوچكي كه توسط شوراياران به شهرداري منعكس مي‌شود بايد حل و پيگيري شود، افزود: توجه به پروژه‌ها و كارهاي بزرگ نبايد مديران شهرداري را از انجام امور كوچك شهروندان غافل كند.
رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين با اظهار اينكه مردم قزوين در حال حاضر ديدگاه مثبتي نسبت به برنامه‌ها و پروژه‌هاي شهرداري دارند، ادامه داد: نواقص كارها با همت و تلاش شوراياران قابل حل است.
ظاهري در بخش ديگر سخنان خود به فرهنگ سازي در خصوص نگهداري تجهيزات شهري و نظافت شهر، ارتباط مديران شهرداري با شهروندان و دريافت انتقادهاي شهروندان و پيگيري آن ها اشاره كرد و افزود: بهتر است شهرداري تمهيداتي براي حضور شوراياران در برنامه افتتاح پروژه ها و ديگر مراسم بيندايشند.
وي در ادامه خواستار حضور گسترده و فعالان بانوان در امور شورايارها شد و تصريح كرد: 9 شهريور روز قزوين است كه 500سال پيش قزوين پايتخت دولت صفوي شد و شوراياران نواحي نيز براي اين روز به شهرداري و شوراي شهر كمك كنند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط