پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۰۷

پوریوسفی مدیر منطقه سه شهرداری قزوین خبر داد:

بهسازی بیش از یک هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر ناحیه مهدیه

پوریوسفی مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: خرداد ماه امسال براساس آمارها، عملیات ترمیم ترانشه و لکه گیری آسفالت در بیش از یک هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر ناحیه مهدیه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین؛ علی پوریوسفی با اشاره به عملکرد ناحیه مهدیه اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۳۰۰ مترمربع بهسازی معابر ناحیه مهدیه با هدف سهولت در تردد و رفاه حال شهروندان انجام شد.

وی بیان کرد: در این مدت ۸۵۰ مترمربع لکه گیری و روکش دستی آسفالت صورت گرفته و در ۱۰۰ نقطه از معابر ناحیه مهدیه ترمیم ترانشه انجام شد.
 
مدیر منطقه سه شهرداری منطقه ادامه داد: یک هزار و ۸۰ مترمربع اجرای کفپوش از دیگر اقدامات انجام شده در ناحیه مهدیه با هدف تردد آسان و زیبایی چهره شهر محسوب می‌شود.
 
پوریوسفی عنوان کرد: اجرای بیش از ۶۷۰ مترطول جدول به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر و هدایت مناسب آب‌های سطحی نیز خرداد ماه سال جاری انجام شد.
 
وی ادامه داد: ۴۲۵ مترمکعب خاکبرداری و ۳۵ مترمکعب بیس‌ریزی از جمله عملیات عمرانی انجام شده در این ناحیه محسوب می‌شود که به منظور آماده‌سازی معابر برای روکش آسفالت و اجرای کفپوش صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط