یکشنبه ۱۳۹۱/۰۳/۲۱

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيك شهرداري قزوين:

محل عبور عابران پياده در تقاطع بلوار معلم و بلوار دانشگاه بين المللي امام(ره) ايمن سازي شد

در راستاي آرام سازي جريان ترافيك و ايمن سازي محل عبور عابران پياده در تقاطع بلوار معلم و بلوار دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) ايمن سازي شد.

 

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين گفت : به دنبال اصلاح هندسي صورت گرفته در تقاطع بلوار معلم و بلوار دانشگاه امام خميني (ره) قزوين سرعت وسايل نقليه در اين محدوده از شهر افزايش يافت .
به گزارش روابط عمومي سازمان ترافيك و حمل ونقل و ترافيك شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: با توجه به افزايش سرعت وسايل نقليه در اين محدوده و ضرورت فراهم آوردن دسترسي آسان و ايمن عابران پياده به بوستان معلم ،مجتمع مسكوني ميلاد و مدارس واقع در اين محدوده تقاطع گذرگاه عرضي برجسته با اعتبار 9.5ميليون تومان احداث شد.
به گفته وي اين گذرگاه عرضي برجسته در رويكرد شرقي –غربي و به صورت آسفالت احداث شده است.
اين مسئول هدف از اجراي اين پروژه را علاوه بر آرام سازي ترافيك و ايمن سازي محل عبور عابران پياده، كاهش تعداد كشته ها و زخمي ها، كاهش خسارت مادي، روحي و رواني، كاهش احتمال تصادفات و كاهش خطرات ناشي از عبور و مرور در اين محدوده از شهر عنوان كرد.
عرشيان به اقدامات انجام گرفته در راستاي رعايت مقررات ترافيكي در اين محدوده از شهر  اشاره و بيان کرد: به منظور تاكيد بر رعايت مقررات در اين محدوده، تابلوهاي انتظامي، خبري و خط كشي هاي عابر پياده هشدار دهنده با استفاده از رنگ هاي دو جزئي با استفاده از اپكسي براي بازتاب و ماندگاري طولاني  از فاصله 20متري نرسيده به محل گذرگاه اجرا شده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط