شنبه ۱۳۹۱/۰۳/۲۰

عسگري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين ؛

كليه معابر شهر قزوين به صورت روزانه تنظيف مي شود

با توجه به تقاضاي مردم شهر قزوين مبني بر رعايت بهداشت و نظافت محيط زيست خود، در قرار داد جديد كه در سال جاري منعقد شده است، مقرر شد تا كوچه ها و معابر به صورت روزانه تنظيف و رفت و روب گردد.

 

عباس عسگري مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: با توجه به افزايش 30 درصدي ساخت و ساز در سال هاي اخير و همچنين الحاق روستاهاي چوبيندر، خيرآباد، حسن آباد، وثوق آباد، اسماعيل آباد، اكبر آباد و امير آباد، اين امر موجب گرديده سازمان با هزينه بالايي اقدام به رفت و روب و جمع آوري زباله هاي حوزه فعاليت خود نمايد.
مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري بيان كرد: ازشهروندان انتظار مي رود، براي رعايت هرچه بيش تر مسايل بهداشتي و كاهش بار مالي سازمان،  فقط در ساعت 9 شب (21) زباله هاي خود را از منزل خارج كرده و چنانچه موفق به اين كار نشدند زباله هاي خود را يا در منزل نگهداري كرده و يا در مخازن تعبيه شده در ابتداي كوچه قرار دهند.
عسگري تصريح كرد: از آنجايي که در كوچه ها و خيابان هايي كه مخازن مكانيزه نصب شده است به هيچ عنوان زباله به صورت سنتي و دستي جمع آوري نمي شود، پس درخواست داريم شهروندان گرامي زباله هاي خود را به موقع و درون مخازن قرار دهند.
اين مقام مسوول در پايان اظهار كرد: با توجه به اين که پل ارتباطي مردم و سازمان، سامانه 137 مي باشد، شهروندان مي توانند هر گونه كوتاهي در جمع آوري زباله و يا هر بحث ديگري در خصوص مسايل مديريت پسماند را به اين سامانه اطلاع داده تا بتوانيم با شرايط بهتر و مطلوب تر خدمتگزار آنان باشيم.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط