چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین خبر داد:

افزایش فرو نشست زمین در منطقه یک شهرداری قزوین نسبت به مدت مشابه در سال گذشته

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت از ابتدای سال جدید ،در پی فرونشست های متعدد زمین در بافت فرسوده منطقه یک، آسفالت و بناهای مسکونی و تجاری دچار نشست و خسارت سنگین شده اند.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت : از ابتدای سال جدید، در پی فرونشست های متعدد زمین در بافت فرسوده منطقه یک، آسفالت و بناهای مسکونی و تجاری دچار نشست و خسارت سنگین شده اند و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته آمار حوادث فرونشست زمین افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: با توجه به افزایش وقوع حوادث شکستگی شبکه آب درامتداد خط لوله مقرر شد پس از نشت یابی عملیات تعویض خطوط لوله فرسوده آب و فاضلاب اجرا شود.

 

مدیرمنطقه یک شهرداری قزوین افزود: باتوجه به شرایط فرونشست زمین حوادث شکستگی شبکه‌های آب و فاضلاب در سالهای اخیر افزایش یافته است به طوریکه در سال گذشته بیش از 17 مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه گزارش شده است.

 

سید رضی اظهار داشت: از جمله حوادث سال گذشته، نشست کوچه زکی در خیابان امام خمینی (ره)، کوچه شهید حیدری در خیابان شهید منتظری و آستان مقدس امام زادگان اسماعیل (ع) و سلطان سید محمد (ع)، به علت شکستگی شبکه آب و فاضلاب بوده است.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط