یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین خبر داد:

اجرای جدول گذاری در لاین کندرو مشعلدار

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین ازعملیات جدول گذاری لاین کندرو ناحیه منفصل شهری مشعلدارتوسط سازمان عمران شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ سید مهدی حاجی سید رضی  از اجرای چندین پروژه جدول گذاری در سطح این منطقه خبر داد و گفت: عملیات اجرایی جدولگذاری لاین کندرو مشعلدار آغازشده ودر صورت مساعد بودن اوضاع جوی تا پایان سال انجام خواهد شد.

سید رضی افزود: با توجه به اینکه برخی از جدولهاو کانیوو های سطح منطقه به مرور زمان از بین رفته و هنگام بارندگی مشکلات عدیده ای را بوجود می آوردند و همین امر باعث نگرانی شهروندان محترم می شود، لذا پس از بررسی و کارشناسی محلهای مورد نیاز اقدامات لازم در خصوص احداث کانیوو و اجرای جدول گذاری انجام شد.

 

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین افزود: اجرای جدول و کانیوو در نواحی چهارگانه منطقه یک از جمله اقدامات در این خصوص می باشد که هم اکنون به سرعت در حال اجرا بوده و امیدواریم با توجه به فصل سرما و بارندگی نسبت به مرمت و تعویض جداول معابر منطقه یک اقدامات مهمی انجام شودتامشکلات شهروندان گرامی در این خصوص مرتفع گردد.

 

سید رضی در خاتمه افزود: هم اکنون این معاونت در چندین نقطه سطح نواحی منطقه یک فعالیتهای بسیار چشمگیری را انجام داده که می توان به احداث پارک پیاده رو سازی کمربندی جمهوری اسلامی، جدول گذاری کوچه احسان در بلوار خرمشهر، اجرای کانیو معابر فرعی ناحیه منفصل شهری چوبیندر و خیرآباد و اجرای کانیو لاین کندرو ناحیه منفصل شهری مشعلدار اشاره نمود.

تصاویر مرتبط