چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۱/۳۰

گنجي ، مدير منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد:

اتمام عمليات عمراني 22 پروژه در سال گذشته با پيشرفت فيزيکي 90درصد

پيشرفت فيزيکي پروژه‌هاي عمراني در سال گذشته با توجه به شرايط مالي قابل قبول است و ادامه عمليات اجرايي پروژه‌هاي عمراني سال گذشته در سال جاري در دستور کار قرار گرفته است.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني 22پروژه در سال گذشته با پيشرفت فيزيکي 90درصد در منطقه سه شهرداري قزوين به اتمام رسيد.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ ناصر گنجي با بيان اينکه در سال گذشته پيشرفت فيزيکي و ريالي پروژه‌هاي عمراني در اين منطقه 90درصد بود، بيان کرد: پيشرفت فيزيکي پروژه‌هاي عمراني در سال گذشته با توجه به شرايط مالي قابل قبول است و ادامه عمليات اجرايي پروژه‌هاي عمراني سال گذشته در سال جاري در دستور کار قرار گرفته است.  

گنجي با اشاره به اينکه در سال‌ جاري شاهد بهره‌برداري از پروژه‌هاي بيشتري خواهيم بود، گفت: در راستاي توسعه فعاليت‌هاي عمراني و خدماتي در اين منطقه بودجه در سال 91 به 57 ميليارد و 728 ميليون و 700هزار ريال افزايش يافته است.

وي اظهار اميدواري کرد: در سال جاري پروژه‌هاي عمراني با سرعت و کيفيت بيشتري دنبال خواهد شد تا شاهد رضايت‌مندي شهروندان باشيم.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين افزود: در سال جاري با انتخاب پيمانکاران مجرب سرعت اجرايي پروژه‌هاي عمراني نسبت به سال گذشته افزايش خواهد يافت.

اين مقام مسوول بيان کرد: امسال پروژه‌هاي عمراني که در دستور کار قرار گرفته است بر اساس درخواست‌هاي مهم اهالي اين منطقه برنامه‌ريزي شده است.

پايان پيام

تصاویر مرتبط