شنبه ۱۳۹۱/۰۱/۲۶

رهبري منش،معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين تشريح کرد:

گزارش عملكرد كميته نظام پيشنهادها

يكي از راههاي مشاركت كاركنان و شهروندان در اداره امور شهر حضور فعال آنان در نظام پيشنهادها و ارائه پيشنهاهاي سازنده مي باشد.

 

معاون شهردار قزوين گفت: يكي از راههاي مشاركت كاركنان و شهروندان در اداره امور شهر حضور فعال آنان در نظام پيشنهادها و ارائه پيشنهاهاي سازنده مي باشد. تعداد بالاي پيشنهادهاي رسيده به دبيرخانه نظام پيشنهادها بيانگر اهميت و دلسوزي به مسائل و فعاليتهاي شهرداري است كه در صورت اصلاح همه از آن سود خواهند برد.
وي با اعلام اين موضوع تأكيد كرد كه دبيرخانه نظام پيشنهادها آماده دريافت ، ثبت و پيگيري پيشنهادهاي جديد و سازنده مي باشد و در صورت داشتن شرايط مذكور در آيين نامه نظام ، جوايز ارزنده اي به آنها تعلق خواهد گرفت.
رهبري منش همچنين اعلام كرد در سال گذشته تعداد 48 پيشنهاد در دبيرخانه نظام به ثبت رسيد كه از اين تعداد 21 پيشنهاد پس از بررسي در كميته هاي تخصصي به دليل نداشتن شرايط لازم ، بايگاني شده و 2پيشنهاد حائز دريافت جايزه شدند و مابقي نيز همچنان جهت بررسي و اعلام نظر به سر مي برند. به منظور قدرداني از پيشنهاددهندگان در يك مرحله اسامي آنها به چاپ رسيد كه اين رويه را ادامه خواهيم داد. اسامي ذيل در 2 ماهه پايان سال 1390پيشنهاد ارائه کرده اند:
 
 
رديف
نام و نام خانوادگي
تعداد پيشنهاد
1
آقاي محمّد وفايي راد
8
2
خانم سمانه حقيقت خواه
5
3
آقاي سيّد مسعود نبوي فر
3
4
خانم شيوا شهرام فر
1

 

پايان پيام

تصاویر مرتبط