سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۳

تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین خبر داد :

بهره برداری از نرم افزار تلفن همراه نقشه و مسیر یاب نشان ناوگان اتوبوسرانی قزوین

تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین از بهره برداری مسیر یاب حمل و نقل همگانی با نرم افزار تلفن همراه نقشه و مسیر یاب نشان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری  قزوین؛ سید محمد مهدی تقوی با اعلام این خبر افرود: در راستای اطلاع رسانی عمومی به استفاده کنندگان سرویس حمل و نقل همگانی و استفاده از بسترهای نوین در عرصه خدمت رسانی به مسافرین همکاری سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و نقشه و مسیریاب نشان صورت پذیرفته است. 

 

این مسئول افزود: مسافرین می‌توانند با استفاده از خدمات رایگان نقشه و مسیریاب نشان؛ علاوه بر مسیریابی و طی مسیر با خودروی شخصی از امکان مسیریابی از طریق حمل و نقل همگانی اقدام نموده و سفر خود را طبق مسیرها و ایستگاه‌های حمل و نقل همگانی ارائه شده توسط سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین انجام دهند. 

 

وی در ادامه گفت: برای این منظور کافی است در برنامه نشان پس از انتخاب مبدأ و مقصد سفر خود در قسمت انتخاب نوع وسیله نقلیه بر روی گزینه "همگانی" کلیک کرده تا سفر شما بر اساس مسیر حرکت اتوبوس‌ها؛  مینی‌بوس‌ها یا خودروهای ون سازمان به همراه ذکر ایستگاه مبدأ و مقصد برای شما نمایش داده شود. همچنین برای مشاهده گام‌های مسیر بر روی گزینه مربوطه کلیک کرده و مراحل سفر را مشاهده کنید. 

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط