چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۱/۱۶

شفيعي، مدير عامل آتش نشاني قزوين خبر داد:

آزمون ادواري مهارت آتش نشاني، اول ارديبهشت برگزار مي شود

هشتمين دوره آزمون ادواري مهارت آتش نشاني سازمان آتش نشاني قزوين اول ارديبهشت ماه سال جاري برگزار مي شود.

 

مديرعامل سازمان آتش نشاني قزوين با اعلام اين خبر گفت : در اين آزمون که با هماهنگي سازمان آموزش و پرورش استان قزوين برگزار خواهد شد 225 داوطلب شرکت دارند.
سيد علي شفيعي افزود: شرکت کنندگان در اين آزمون بايد با همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون ساعت 30/9 صبح روز جمعه اول ارديبهشت سال جاري در محل برگزاري آزمون واقع در خيابان خيام شمالي ، ساختمان جهاد دانشگاهي قزوين حضور داشته باشند.
وي يادآور شد : آزمون ادواري مهارت آتش نشاني به صورت غيرحضوري برگزار مي شود و شرکت کنندگان با مطالعه منابع و کتب درسي که معرفي مي گردد در آزمون شرکت مي کنند ، ليکن سازمان آتش نشاني قزوين در آزمون امسال به منظور آشنايي و آمادگي بيشتر متقاضيان با سرفصل دروس و رفع اشکالات احتمالي ناشي از مطالعه جزوات معرفي شده حدود 50 ساعت کلاس حضوري براي داوطلبين پيش بيني کرد که در دو بخش تئوري و عملي تشکيل شد و حضور متقاضيان در اين کلاس الزامي بود.
مديرعامل آتش نشاني قزوين با اشاره به اين که آزمون مهارت آتش نشاني بيشتر مربوط به آن دسته از افرادي است که در هنرستان هاي کاردانش بزرگسالان مشغول تحصيل هستند ، خاطر نشان کرد : اين آزمون براساس استانداردهاي تعريف شده معادل 1785 ساعت و به عنوان 47 واحد درسي محسوب مي شود و داوطلبين با گذراندن بقيه واحدهاي درسي خود در هنرستان بزرگسالان موفق به کسب مدرک ديپلم مي شوند.
شفيعي تصريح کرد : آزمون مهارت آتش نشاني در دو مرحله تئوري و عملي برگزار مي شود و افرادي که در آزمون تئوري پذيرفته شوند اجازه شرکت در آزمون عملي را خواهند داشت.
وي با بيان اين نکته که شرکت کنندگان در آزمون بايد در هر دو بخش تئوري و عملي نصاب نمره قبولي را کسب کنند تا موفق به دريافت گواهينامه مربوط شوند گفت : نصاب نمره قبولي درآزمون تئوري 50 نمره از 100 نمره و آزمون عملي 60 نمره از 100 نمره است.
شفيعي افزود : گواهينامه پذيرفته شدگان در هشتمين مرحله آزمون ادواري مهارت آتش نشاني اوايل تيرماه سال جاري ارائه خواهد شد.
پايان پيام

تصاویر مرتبط