جمعه ۱۴۰۲/۰۷/۰۷

وثوق نیا سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین:

همایش پیاده روی خانواده بزرگ ناوگان تاکسیرانی به مناسبت میلاد پیامبر مهربانی برگزار شد

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از برگزاری همایش پیاده روی خانواده بزرگ ناوگان تاکسیرانی قزوین به مناسبت میلاد پیامبر مهربانی 1402 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمدرضا وثوق نیا اظهار کرد: همایش پیاده روی خانواده بزرگ ناوگان تاکسیرانی قزوین در روز جمعه 14 مهر 1402 ساعت 7 صبح با حضور جمع کثیری از تاکسیرانان خدوم و خانواده های آنان از مقابل تالار شهر تا تپه نورالشهدا برگزار شد.

 

وثوق نیا افزود: در این همایش آقایان فصیحی رامندی، صلح جو و چگینی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با حضور خود گرمی بخش این مراسم بودند و در سخنان کوتاهی بر برگزاری چنین برنامه های فرهنگی ورزشی برای خانواده تاکسیرانی قزوین تأکید کردند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی یادآور شد: در انتهای این مراسم، تاکسیرانان و خانواده هایشان زیر نظر مربی مجرب باشگاه ورزشی سازمان تاکسیرانی به انجام حرکات ورزشی پرداختند و به قید قرعه به 11 تاکسیران 10 جایزه 500 هزار تومانی و 1 جایزه ویژه 5 میلیون تومانی کمک هزینه خرید دوچرخه تقدیم شد.

 

وی ادامه داد: تاکسیرانان به عنوان یکی از شریف ترین و زحمتکش ترین اقشار جامعه همواره با صداقت، امانت و پاکدستی به خدمت رسانی به شهروندان می پردازند و با توجه به اثرگذاری مثبت در اجتماع و ارتباط نزدیک و چهره به چهره با شهروندان به عنوان نماد امانتداری و سفیران فرهنگی در جامعه شهرت یافته اند.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه تاکید کرد: تاکسیرانی جزو مشاغل سخت اجتماع است و تلاش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین همواره بر این است که با انجام برنامه های فرهنگی و ورزشی، شرایط لازم برای حفظ نشاط و شادابی تاکسیرانان را فراهم کند تا آنان نیز بتوانند خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط