پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۹

امینی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین:

آغاز طرح واکسیناسیون کزاز پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین

امینی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از آغاز طرح واکسیناسیون کزاز پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبر داد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین؛ طرح واکسیناسیون کزار پاکبانان این سازمان با حضور محسن حق شناس رییس کمیسیون خدمات شهری ،داوود میراشه سرپرست معاونت خدمات شهری ، دکترمهرعلیان رییس شبکه بهداشت شهید بلندیان قزوین آغاز شد.

 

امینی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: پاکبانان خدمات شهری از شریف ترین و زحمتکش ترین قشرهای کارگری می باشند و ارتقا سلامت و سطح زندگی این عزیزان همواره یکی از دغدغه های مهم حوزه  مدیریت شهری بوده است

.

وی افزود : این کارگران با توجه به نوع کار خود همه روزه در تماس با انواع مختلف آلودگی های حاصل از پسماند های خانگی ، گرد و غبار و ... می باشند به خصوص عدم رعایت تفکیک زباله و مواد زائد و تماس آنها با اجسام تیز و برنده میتواند مشکلات و تبعات زیادی را برای آنها به همراه داشته باشد .

 

امینی ادامه داد :در این طرح که برای نخستین بار برای عوامل اجرایی سازمان مدیریت پسماند اجرا می شود  قرار است بیش از 600 نفر از پاکبانان این سازمان در برابر بیماری کزاز واکسینه شوند.

 

وی یادآور شد تمامی پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در دو سال گذشته 3 نوبت واکسن هپاتیت دریافت کرده اند.

 

سرپرست سازمان مدیریت پسماند از شهروندان درخواست کرد هنگام دفع پسماند های خطرناک از جمله اجسام تیز و برنده و نیز پسماند های عفونی به نکات ایمنی و بهداشتی توجه کنند تا خدای نکرده مشکلی برای پاکبانان زحمت کش به وجود نیاید.

 

انتهای پیام/

 

تصاویر مرتبط