شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۱

صالحی مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز خبر داد:

افزایش نظارت بر وضعیت نگهداری و ارایه خدمات در بوستان های شهر قزوین

صالحی، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با توجه به فصل تابستان و پیک استفاده شهروندان از بوستان های شهری، نظارت دقیق و مستمری بر اماکن، تاسیسات و تجهیزات بوستان ها در قالب بازدیدهای شبانه و با حضور کارشناسان ناظر این سازمان انجام می شود.

به گزارش روابط  سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین؛محمد صالح صالحی با اعلام این خبر افزود:در قالب بازدیدهای شبانه میزان روشنایی بوستان ها رصد و در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص موجود با تکیه بر تامین روشنایی مناسب و کاهش مصرف انرژی اقدام می شود.


وی حفظ کیفیت بوستان ها را شامل سلسله اقدامات مستمر به زراعی و بازپیرایی دانست و گفت:کاهش هزینه های حفظ و نگهداری فضای سبز، مستلزم تداوم همکاری و مشارکت شهروندان در نگهداری و استفاده صحیح از فضاهای سبز سطح شهر است.  


لازم به ذکر است: با توجه به استفاده زیاد و گاه نادرست از سرویس های بهداشتی عمومی، نظافت روزانه طی چند نوبت انجام می شود و در کنار آن شیرآلات شکسته و گاه به سرقت رفته تعویض می شود، هرچند علی رغم اقدامات و مراقبت های انجام شده، وقوع برخی ناهنجاری های اجتماعی موجب آسیب به تجهیزات و امکانات عمومی بوستان ها می شود که خدمات این سازمان را تحت تاثیر قرار میدهد.

 

تصاویر مرتبط